Advertenties


Identificatieplaatje / Chassisnummer

Gestart door knight-rider, 6 januari 2021, 22:50:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

knight-rider

Kan iemand hier zeggen waar het identificatieplaatje zich bevind bij de Megane 4?

Bij mijn Citroën C4 moest ik daarvoor een plastic cover onder de motorkap verwijderen om dat te kunnen zien en aangezien ik in de loop van deze maand naar de keuring moet zou het fijn zijn om te weten waar dat plaatje bij de Megane 4 zit.

mark29

Die keurmeesters kunnen dat dromen.
Ik dacht rechts voor, rechts voor portier openen, dus bijrijders deur, en dan onder de a stijl, waar dus de scharnieren van de deur zitten, daar zit het vin nummer. VF1etcetc

Maar ik zag ook zoveel autos, dat ik wel eens op de verkeerde plek keek.

Abdelitto

Zowieso achter je voorruit bestuurderskant onderaan je ruitenwisser.

Volgens mij ook rechtsvoor bodemplaat, onder de mat van de passagierstoel maar heb het zelf nooit daar gecheckt nog.

mark29

Ja staat altijd op meerdere plekken. Maar 1 plek is geldig voor apk, en welke dat is, staat op het raadpleegscherm wat te zien is voor de keurmeester.

A110

Net gekeken in het raadpleegscherm.

Bij de Meg IV is de plek voor de APK: rechts voor portierstijl

Let wel op dat dit alleen om het chassisnummer gaat.

Het indentificatieplaatje is tegenwoordig een sticker en zit ergens bij het rechter voorportier of linker achterportier. Hierop staan alle gegevens van de auto zoals kleurnummer, uitvoering etc.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

knight-rider

Ik heb daarstraks eens gekeken, ik heb een sticker op het linker voorportier (bestuurdersdeur) waarop de bandendruk en dergelijke vermeld worden.
En dan nog een sticker in de deurstijl van het rechter achterportier. Ik heb niet kunnen zien wat daarop staat, was al donker.

mark29

Rechter passagierskant dus, daar waar de bevestiging scharnieren van de deur zit moet je kijken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev