Advertenties


Nieuwe Megane uitkiezen.

Gestart door Hans 1982, 19 maart 2020, 21:11:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans 1982

Door brandschade kan ik een nieuwe Megane uit kiezen en nu twijfel ik over een aantal dingen.

140 of 160 pk.
automaat of handbak.

Omdat ik snel weer wil/moet rijden kan ik eigenlijk alleen maar kiezen uit Voorraad modellen.

Nu heb ik 2 mooie gezien. 1 in Zwolle een parel moer witte 160pk bose met open dak en stoelverwarming als optie's
1 in Lelystad een metallic zwarte  140 pk edc met alle opties behalve alarm.

persoonlijk zou ik graag de 160 pk versie willen maar de automaat en de opties op die andere zijn ook wel interessant en aanlokkelijk.

wat zouden jullie kiezen? of als iemand bij een dealer werkt en nog een mooie full options Bose 160 pk edc heeft staan hou ik me aanbevolen ;).

groeten

Hans

larsdijkstra

Ik zou een EDC nemen, en met 140 pk heb je genoeg. Rij zelf een demo Bose Estate 140 EDC Bose  _o_ kan eens kijken bij ons als je me een mail stuurt op alpine@munsterhuis.nl
Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

mark29

Ik zit nu in een hatch 160 tce edc.
Straks even naar de pomp fohnen zal eens kijken of ie goed rijd.
Dit is een gt line uitvoering.

Hans 1982

Citaat van: larsdijkstra op 20 maart 2020, 07:17:56
Ik zou een EDC nemen, en met 140 pk heb je genoeg. Rij zelf een demo Bose Estate 140 EDC Bose  _o_ kan eens kijken bij ons als je me een mail stuurt op alpine@munsterhuis.nl

mail gestuurd.

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Hans 1982

optie nummer 3

160 pk edc gt-line
bleu iron
easy live pack
bose
stoelverwarming.

dit klinkt als bijna een perfecte match.

mark29

Ow ik reed hem binnen, en kreeg andere klussen de rest van de dag, dus niks meer aan gedaan.
Wil je een hatch of een station? Ik vind stations wel mooier eigenlijk.

emtee

Lijkt me niet zo'n moeilijke keuze, de zwarte natuurlijk, is toch veel chiquer  :9~
Alle soorten en maten Renault gehad, momenteel een Clio 5 :-)

Hans 1982

In verband met 2 kleine kinderen wil ik weer een estate. Die zwarte is inderdaad wel voller met opties. Alleen zwart metallic zie je alles op. Elk krasje en vlekje blijf je zien.

Cocoon

Citaat van: Hans 1982 op 20 maart 2020, 21:59:55
optie nummer 3

160 pk edc gt-line
bleu iron
easy live pack
bose
stoelverwarming.

dit klinkt als bijna een perfecte match.

Deze lijkt me een prima keuze.
Misschien een beetje off-topic, maar ik dacht dat gt-line en bose juist twee verschillende types waren, of is dit een optioneel pakket?

Hans 1982

Op de gt-line kan je het bose pakket als optie nemen.

knight-rider

Dat bosepakket, dat gaat vooral om die subwoofer in de koffer zeker?

Hans 1982

Citaat van: knight-rider op 21 maart 2020, 18:40:35
Dat bosepakket, dat gaat vooral om die subwoofer in de koffer zeker?

En het 8,7 inc scherm. En alle boxen in de auto als het goed is gaan via een versterker.

Hans 1982

Na nog 3 weken wachten heb ik de nieuwe auto. Het is een 160 pk handgeschakelde Bose geworden met opendak en stoelverwarming.

Wat een verschil trouwens tussen 2 de zelfde auto's. Wat mij tot nu toe opgevallen is. De 1.3 is echt zo soepel rijd veel ontspannender dan de 1.2. Ook merk je goed dat Renault toch wel een aantal dingen heeft veranderd. Nu zit de sub niet meer op de plek van je reserve wiel maar achter de wand aan de zijkant. De Bas lijkt nu wel iets minder aanwezig dan eerst. Ook het volume gaat niet meer met zulke grote stappen omhoog tussen het 3 en 4e blokje. Apple CarPlay is te zien over het hele scherm. De cruise controle reageert veel rustiger als je weer wil optrekken naar de ingestelde snelheid. En er is vast nog wel meer veranderd.


Nikk

Gefeliciteerd met deze dikke Megane  !-!
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev