Advertenties


Klep+scharnieren dashboardkastje verwijderen

Gestart door A7v333, 16 november 2008, 18:02:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A7v333

Hoi allemaal,

hoe kan ik het makkelijkst de klep+scharnieren van het dashboardkastje verwijderen zodat deze ook nog heel blijven? Hopelijk kan iemand me helpen. Op de foto kan je zien wat voor klep het is.

Groet, Marc


fitz

geen idee a7v333, maar ik gebruik wel hetzelfde moederbord (erg oud al, maar werkt nog steeds) ;)
succes ermee
gr,
h

Scum

Citaat van: fitz op 26 november 2008, 09:41:23
geen idee a7v333, maar ik gebruik wel hetzelfde moederbord (erg oud al, maar werkt nog steeds) ;)
succes ermee
gr,
h
??

Robin

Citaat van: Scum op 26 november 2008, 10:26:27
Citaat van: fitz op 26 november 2008, 09:41:23
geen idee a7v333, maar ik gebruik wel hetzelfde moederbord (erg oud al, maar werkt nog steeds) ;)
succes ermee
gr,
h
??
A7V333 is een (verouderd) type moederboard ;)

Ik heb het kastje gewoon naar me toe getrokken, dat werkte wel volgens mij :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

matthew

de touwtjes kun je er uitlichten met een schroevendraaiertje hier zit een pinnetje in die de pootjes naar buiten duwd en zo klemt.
De scharnierpunten los maken moet je op de kop in de auto gaan liggen en dan kun je van onder af met een waterpomp tang de klemmen indrukken om zo de klep eruit te pakken.

Scum


A7v333

Mijn forum naam is A7v333 en dat is een oud Asus moederbord, die ook ik nog dagelijks gebruik. Mensen bedankt voor de antwoorden...


A7v333

Citaat van: matthew op 26 november 2008, 23:40:31
de touwtjes kun je er uitlichten met een schroevendraaiertje hier zit een pinnetje in die de pootjes naar buiten duwd en zo klemt.
De scharnierpunten los maken moet je op de kop in de auto gaan liggen en dan kun je van onder af met een waterpomp tang de klemmen indrukken om zo de klep eruit te pakken.

Helemaal top, ik had echt geen idee met de scharnier punten maar nu dus wel. Bedankt!!!

A7v333

Hmmm nu ben ik toch die mail van de advertentie kwijt....

Nou ja ga wel weer verder zoeken. Mocht iemand nog zo'n klep + scharnieren in de aanbieding hebben dan hoor ik het graag....

Robin

ja ik :P

Voor 1000 euro, krijg je de rode megane die eraan vast zit erbij :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

A7v333

Citaat van: WalkingDisaster op 27 november 2008, 20:12:15
ja ik :P

Voor 1000 euro, krijg je de rode megane die eraan vast zit erbij :P

Hahhaha. Sorry heb 1 Megane en dat is even voldoende.....

Kenny Mattheus

Ik heb er nog 1tje liggen, is wel zonder slot, maar dit is over te zetten.
Laat maar even weten als je interesse hebt, heb hier trouwens nog een volledig dash liggen  :) :D
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev