Advertenties


2 vragen!! Lederverzorging en chromen grill phase 2

Gestart door SilverMegane, 28 september 2006, 12:03:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SilverMegane

Nou ik heb nu een dag mijn megane en heb eigelijk een aantal vragen.
Ik heb een megane met vol leer en mijn vraag is eigelijk aan mensen die dat ook hebben hoe houden jullie je leer mooi schoon?? jaa in vete maar met wat en hoe vaak??

en mijn 2 de vraag is je hebt voor megane van die chrome randjes bij de grill weet iemand wat dat kost of die te bestellen 



Stefan

ik deed het leer van mijn coupe gewoon 1x in de zoveel tijd goed schoonmaken en dan met een flesje "lederverzorging" insmeren wat ik bij de Halfords gehaald had.
Het bleef er keurig uitzien Y

Die chromen randjes heeft Wess misschien nog wel?
volgens mij verkocht die ze een tijdje geleden nog Y
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?action=profile;u=40
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

voor je bekleding, ga naar een automaterialenzaak en koop daar onderhoudsmiddel voor het leer.
je kan in principe ook gewoon naar een meubelwinkel, daar kunnen ze je ook vast wel helpen.

die chromen randjes voor de Grill zijn voor zover ik weet niet los te krijgen. je kan wel complete grilletjes kopen. kijk daarvoor eens bij een van de clubsponsoren. volgens mij moet RB-cartuning ze wel hebben.
Ik had ze zelf toen bij Wess vandaan.

Michel Cijs

wat voor het behandelen 1 á 2 keer per jaar perfect is: Colourlock (ff googlen). Evt krasjes en scheuren kun je zelfs op je eigen kleur bij werken met hun spul. De verzorgende middelen zijn duur maar erg goed voor het reinigen en verzegelen van je leer.

Voor het regelmatig onderhoud, doe ik 1 á 2 keer per maand, gebruik ik leerpflege van Sonax. Dit is een soort schuim wat je op je leer spuit en uitboent. Hiermee glimt het wat mooier, ziet het er 'gezond' uit en ruikt het weer lekker  !-!

SilverMegane

jaa okee bednakt ja ik wilde het spul van meguair kopen maar weet niet of dat wat is

SilverMegane

#5
OOok jaa ik heb even gekeken op www.coleurlock.nl en daar valt genoeg spul te krijgen alleen weet ik echt niet wat ik allemaal nordig heb

Mijn leer ziet er verder wel mooi uit alleen zit er hier en daar iss al wat verdroging scheurtjes maar verder ziet het er mooi uit

Ik heb zowiezo wat reiniger spul nodig maar ja strong of mild dat is natuurlijk voor het schoon maken ervoor dat wel belangrijk maar wat heb ik daarna allemaal nodig meschien moet ik ze ff bellen

denk dat ik de eerste schoonmaak set bestel mild

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev