Advertenties


Ed's hobby...

Gestart door Ed_16v, 7 juli 2012, 11:32:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ed_16v

Omdat beelden vaak meer zeggen dan woorden...

















Ik doe dit werk voornamelijk voor Porsches, maar ook in bepaalde mate Volvo's. Ik heb klanten in zowel Nederland, als ver daarbuiten (Hong Kong, VS, Australie, Verenigde Arabische Emiraten, etc.. )

En ja, ook in de Megane gaan de originele tellerplaten eraan geloven  !-! Ik zat de denken aan een ontwerp zoals dat van de Megane RS. Eens kijken hoe ver ik ermee kom.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Edwin Postma

Dit ga ik in de gaten houden.
Hoe gaaf is dit als hobby :9~
Truckertje

Ed_16v

Is niet altijd koek en ei, moet ik zeggen. Het gaat soms nog wel eens fout en dan is het op die momenten echt niet zo leuk om te doen.  ;) Maar voor de creativiteit en dan het uiteindelijke resultaat, superleuk om er mee bezig te zijn.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

denniske_91

ziet er strak uit! !-! hoe pak je zoiets nu aan,moet dat met speciaal papier/kunstof ofzo?
wel erg net werk!

mark

die zien er allemaal superstrak uit !-! dit zal ik ook nog wel ff een tijdje in de gaten houden !-!
goed bezig

Ed_16v

Ik werk in ieder geval niet met papier  ;) De tellerplaten die ik maak hebben als basis het materiaal polycarbonaat. Polycarbonaat is het standaard materiaal dat af fabriek door fabrikanten gebruikt wordt voor tellerplaten.

Als ik een voorbeeld heb van de Megane, zal ik die hier tonen. Eerst even kijken hoe het cluster in elkaar steekt. Hebben die wijzers een vast begin en eindpunt, iemand al een keer de tellerplaten los gehaald?
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Roy (Coup a One)

Wat 'n mooi werkresultaat geef jij als visitekaartje af _o_ daar wordt ik even stil als zowel jaloers op :D Y En dat mag best even gezegt worden, toch!?

En nu durf ik het bijna niet te vragen maar wat vraag je voor 'n complete teller-unit, inclusief eventueel logo voor de Megane 1 fase 1 unit en hoelang ben je er druk mee :?

Tedo


Ed_16v

Vandaag een ontwerp gemaakt voor de Megane, ben nog niet helemaal overtuigd van de gekozen kleur maar het begin is er:







Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Christian de Vriend

is het nou ook mogelijk om er kleur(en) in te verwerken?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Ed_16v

Ja hoor, ik heb bij dit ontwerp gekozen voor de standaard kleur van EL (plasma) welke wit/blauw/groenig is.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Ed_16v

Dat hangt echt helemaal af van wat je graag wilt...

Citaat van: Roy (Coup a One) op  7 juli 2012, 23:03:08
En nu durf ik het bijna niet te vragen maar wat vraag je voor 'n complete teller-unit, inclusief eventueel logo voor de Megane 1 fase 1 unit en hoelang ben je er druk mee :?
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Dante

Hmm... Nu wordt het erg interessant... Ik heb een Meg I ph. 2, dus een andere tellerindeling dan hierboven. Ik zou de platen graag in dezelfde kleur blauw als m'n auto willen, met witte becijfering etc. (Behalve rood waar nodig ;)) & dan oranje oplichtend met verlichting aan, net zoals de rest van de auto. Logo's zijn van latere zorg :q Ik zou graag eerst willen weten of dit mogelijk is & wat het eventueel zou gaan kosten :) !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Hmmm dit word wel erg verleidelijk... ben je er ook met de franse autodag?  Tellers die je hierboven hebt gezet zouden erg mooi staan in de cabrio van pierre imho
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Christian de Vriend

hahahah ed kan zo nog leuke zaken doen :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev