Advertenties


Imaginaryimages

Gestart door peterachterop, 19 juni 2008, 22:13:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

Sommige foto's vind ik knap, maar de meesten vind ik de achtergrond veel veel te druk.
Ook de kleren van de meiden is niet echt mij ding.

nummertje 26 is prachtig in beeld gebracht. Mooie kleuren, scherpte zit goed, en ookal is het een drukkere achtergrond, het lijkt niet te druk ;) Aleen die houding van het bovenste meisje, t lijkt wel of ze aan het z**ken is :D

nummertje 32 vind ik ook knap :)

edit: voor de rest ben je wel heel origineel en vernieuwend (toch naar wat ik gewoon ben) in de poses van de modellen. Dat vind ik wel knap  Y
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop

Ieder zn ding.

De meiden zelf zijn helemaal into deze style (weet niet of je de franse groep YELLE kent).
Die style is richting franse disco, felle kleuren, punky, new rave.

We gaan binnenkort een shoot doen in een studio voor de "nette" fotos.

YVE5

In mijn ogen zijn het ook typische hollandse meiden. Als belg is dit niet echt mijn smaak. Wat voor type kleren ze ook dragen :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop

Zoals ik al zei maar goed dat iedereen zn eigen smaak heeft.

peterachterop





Ondertussen staan er weer een aantal shoots online.
Nies en zn zoon, Richard (Dr loco), hadden na het event in de FEC al een afspraak staan om eens de wagen vast te leggen.

Time attack stonden ze gelukkig met zn tweeen.




Suzanne.







Susanne.



Momenteel ben ik bezig met de serie van Linda en Reina.

Deze komen waarschijnlijk vannavond online.

Yayo

Heej Peter, zitten weer leuke foto's bij  !-! Alleen heb ik een vraag over een aantal foto's van Susanne Bakker.... een aantal komen korrelig over. Is dit met opzet of ligt het aan me ogen?
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

peterachterop

met opzet gedaan.

Je hoeft niet naar de opticien.
Was met deze shoot iets aan het proberen om met grove korrel te werken.
Doen we niet nog een keer. Heb hier een aantal boeken van Corbijn waarin t heel gaaf overkomt.

peterachterop

Komende weken een aantal shoots in de planning staan.

Aanvragen beginnen goed binnen te komen de laatste tijd.

1 van de dames die begin 2009 een shoot heeft is Julia Mitomi (4e bij so you think u can dance).

Morgen ochtend 2 collegas voor de lens en dan in de middag eindelijk de cupra een repo geven.

http://www.imaginaryimages.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=35&Itemid=55

peterachterop

Stereo (Rocknation).










rest staat hier.


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

YVE5

DAT is prachtig :)

zéér mooie zwart-wit weergave. k ben geen zw/wit fotograaf, maar dit is echt mooi, niet teveel lichte grijswaardes enzo. Echt prachtig!!
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop

Het mooie is dat dit bandje (stereo winnaar "rock nation") na t concert mijn gegevens heeft gehad.
Gisteren ontving ik een mail van AT Productions (oa direct en kane) dat ze de fotos graag willen gebruiken op de nieuwe site en misschien dat ze me in gedachten houden aangezien er een nieuw album aankomt.

Was al blij dat ik straks een shoot mag doen met Julia maar dit is helemaal super.

Decepticon#1

Vet man! De eerste stappen in de richting van fotograaf worden dus wel een beetje gezet?

Timo Zuiderduin

Gaaf Peter!!

kwam Stereo toevallig vorige week nog tegen op een feestje!
vindt het wel een tof bandje!

peterachterop

Groningen was de laatste.
Nu gaan ze de studio een eigen sound maken met eigen nummers.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev