Advertenties


Imaginaryimages

Gestart door peterachterop, 19 juni 2008, 22:13:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Deze zomer zal ik hier met een aantal shoots (automotive) komen te beginnen met de Cupra(licious).

In de planning staan nog 2 meganes een ibiza en een Evo 6.5 TME.



peterachterop

#1


De fotos staan online.

peterachterop

#2


Gisteravond een shoot gehad met een collega welke wel vaker eens poseert voor de camera.

Morgenochtend nog een leuke shoot de vriendin van 1 vd clubleden.

peterachterop

#3


Komende week staan fotos van Melissa online (klikken op de foto).

Binnenkort duo shoot samen met haar nicht Karin.

YVE5

http://www.imaginaryimages.nl/images/phocagallery/models/melissa/thumbs/phoca_thumb_l_melissa.jpg 

deze vind ik op zich wel mooi. maar die identieke drieling samen op 1 foto, dat maakt me helemaal niet warm hoor.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Marc Brouwer

#5
Ik heb de foto's ook eens bekeken, maar volgens mij moet bij modelfotografie toch het model centraal staan. Nu zie ik op alle foto's wel een model staan, maar de aandacht wordt veelal afgeleid door de omgeving. Als dat de essentie is dan prima, maar volgens mij moet je juist de model op de voorgrond hebben met een rustgevende achtergrond of minder achtergrond.  Y
"We Shall Not Be Moved"

Yayo

Ik ben het met Marc eens, ik vind de foto's erg leuk bedacht alleen mis ik wel een aantal close ups van het model zelf.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

peterachterop

Ben er mee bezig.
Heb er nog niet echt tijd voor gehad.

De close ups komen eraan.

Remko LvB

Heb ze ook eens zitten te bekijken, maar kan aan mijn ogen liggen,maar vind ze eigenlijk niet scherp. Waarschijnlijk ook omdat wat Marc ook al zei, het model niet echt centraal staat.

peterachterop

Deze 2 voorbeelden zijn ook erg bewerkt.
De fotos zijn op de site ook behoorlijk verkleind waardoor ze onduidelijker worden.
Komende week ga ik alles vd site halen en de parameters opnieuw instellen zodat de fotos groter worden weergegeven.


peterachterop


YVE5

persoonlijk zou ik meer spelen met uw diafragma. Zodat uw model meer los staat van de achtergrond.
Dat idee met die schoen vind ik prachtig gevonden :) Voor de uitwerking had ik ook weer een groter diafragma genomen. Want nu is het zoeken naar het onderwerp.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop

Yves over 2 weken doen we een 2e shoot samen met haar nicht.

Heb nu al een aantal punten waar ik om moet denken ten opzichte van deze fotos.


Decepticon#1

Gave pics Peter, heel mooi. Binnenkort idd weer eens even iets regelen met Loekie erbij!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev