Advertenties


Loekie v.s. stunticon.

Gestart door peterachterop, 27 februari 2008, 13:39:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peterachterop

Dinsdag eindelijk de shoot gedaan met Peter vd Meij zn wagen en zijn vriendin Loeikie.

Het was niet echt weer voor bikinis en topless fotos maar Loekie heeft toegestemt, we hebben het beide gehoord. :D

Ik had al een aantal favoriete plekken in mijn hoofd.
De muren met grafitti waren te drassig geworden door het slechte weer, dus op naar de parking van de Euroborg.
Met 3 autos achter elkaar de garage in.

We stonden nog niet stil of werden vriendlijk verzocht geen fotos te nemen omdat het privé terrein was vd gemeente.

Beetje raar aangezien ik daar al behoorlijk wat fotos gemaakt heb doordat er erg mooi licht in die garage is.

Dan maar naar buiten waar een groote overdakking is voor de must see bioscoop.

Het waaide wel erg hard maar we stonden droog in ieder geval.

Ook hier bleven we niet onopgemerkt.

We waren een half uurtje aan het "schieten" toen er ineens een motoragent aan kwam.

Ik zei "die komt alleen even langs rijden" maar nee hoor.
We mochten ook hier niet staan was zijn eertse zin, 10 seconden later vroeg de man wat wij eigenlijk aan het doen waren.

Fotos maken voor een site! O welke?
En de interesse van de man was gewekt. Hij heeft beide autos bekeken en we hebben een 10 minuten met de man gesproken over van alles wat met autos te maken heeft en over zijn motor, uiteindelijk wenste hij ons nog veel succes toe en reedt er zwaaiend weer vandoor.

We mochetn daar alleen staan van 9 tot 2 en alleen voor laden en lossen, voor hetzelfde geld hadden we 3x een flip gehad.

Genoeg ge###d, de fotos:



1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.

Alex Verloop

erg gave en strakke pics zeg! Mooie plaatjes :D Wij moeten ook een keer praten Peter :P (achterop ^^)

CD Cabrio

Erg nette foto's mijn complimenten !-!

Nick Mattheus

netjeuhs Y, ook mooie locatie, de wagens staan precies ergen binnen !-!
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Sjors

Monte Carlo!! aan de Maas!!

Flex

Nette shoot bij de euroborg  !-!
Is idd ook wel een leuke lokatie.  Y

Jeroen

Jammer dat je niet genummerd heb, maar bij nr 6 is het jammer dat Loekie er niet helemaal opstaat en dat ze in het niets kijkt.
Je had haar beter in de lens kunnen laten kijken of naar iets speciaals.

Maar overall nette platen, mooi model, zou met haar graag eens een shoot willen doen  !-!

-Thunder-

Mooie foto's!
* -Thunder- geeft complimentjes weg :)

Rmc_Jelluh

mooie shoot...

het licht wat op de wagen valt is mooi vooral op de zijkant van de auto's

freek

nice peter en peter en loekie:D

kzie toch al peter dat je het maar boft met zo'n meid ;)
only men of stihl

peterachterop

Citaat van: avmj op 27 februari 2008, 13:58:31
erg gave en strakke pics zeg! Mooie plaatjes :D Wij moeten ook een keer praten Peter :P (achterop ^^)

Alex heb jij ook een "loekie" ter beschikking?

;-)

peterachterop

Nummers staan er nu bij jeroen, is ook makkelijker om bij commentaar een nummer te plaatsen dan een vage uitleg van een foto.

Jacob

Is een mooie fotoshoot geworden!  !-!

Yayo

Ik vind het een mooie reeks foto's  !-! Ben ook druk om m'n E-510 te snappe  :? zodat ik ook dit soort plaatjes kan gaan schieten.
Vind persoonelijk foto 1 de auto's net iets te donker... Denk dat de auto's net niet tot hun recht komen. Maar verder  _o_
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

peterachterop

ben vandaag aan t zoeken naar losse studio lampen welke op een voeding werken zodat je meer licht op de autos kan krijgen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev