Advertenties


photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

Deze was echter wel geslaagd lijkt mij...

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

peterachterop

mooie foto, alleen misschien de rijder eens uitleggen wat het nut is van een rugleuning.

YVE5

ooit al gereden met een auto die flirt met het asfalt (dus minder dan 5cm speelruimte tss bodemplaat en wegdek?) Als je dan nog klein van gestalte bent, is het echt niet te doen om goed op de baan te kunnen letten tijdens het rijden hoor ;) Zeker niet als je nog met je rug tegen de leuning zit... ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Marc Brouwer

Mooie foto alleen jammer van die jongen rechts op de foto.
"We Shall Not Be Moved"

peterachterop

yve, ik doelde eigenlijk meer op dat veel mensen de stoel erg ver naar achteren hebben "liggen" als je relaxt wilt rijden zit je het makkelijkt met de rug tegen de leuning aan.

Ik zie op de foto ook dat de bestuurde klein van gestalte is maar als hij met zn rug tegen de leuning zou zitten moet hij wel erg lange armen hebben.

YVE5

alles voor de show hé :D

Maar inderdaad, je hebt gelijk :)  ik zou ook niet kunnen rijden met een leuning zo ver naar achteren om dan toch nog recht te zitten...


Marc: Inderdaad, die jongen stoort wat. Mja, deze foto is op een meeting getrokken en dan is het bijna niet te vermijden om daar mensen bij op de foto te hebben. Ik was al blij als ze niet voor mijn lens liepen...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

ik moet soms ook zo rijden hoor  Y

als je een baan hebt die met klinkers is aangelegd, dan moet je echt goed op het wegdek letten hoor als je laag ligt...

dit kan dus niet als ik mij tegen mijn rugleuning laat liggen :neen: :q

op een mooi asfalt baantje is dit wel een andere zaak... (gelukkig) :q !-!


wel een dikke astra hoor :9~
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

met de rugleuning ver achterover, dat is toch de "sjonnie" houding.... :? :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

wat is VER hé???
volledig recht vind ik maar niets. Maar helemaal plat vind ik ook maar dom. Ergens tussenin is wel het beste :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Nick Mattheus

ik heb een roadbox dus echt ver achteruit kan hij nooit :q

maar soms moet ik idd ook wel zo rijden hoor Y

trouwens, als ik zo'n bakkie had he, dan reed ik op elke weg zo hoor, om toch maar schade te voorkomen Y :D

maar idd, die rugleuningen staan wel redelijk ver :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

en terug over naar het topic onderwerp:

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

#72
K heb eens geprobeerd om aan wat modellen-fotografie te doen. Voor men allereerste keer vind ik het niet slecht. Al kunnen de foto's natuurlijk beter :) Het model echter, is super!!
THX Miki :!:







more @ www.YVE5.be
meer van deze schoonheid: www.Miki-Ishiwata.com
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev