Advertenties


photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Voor kan jij toch nooit meer 1,5cm omlaag? Of ga je er dan andere banden op zetten?
Over de torsie-as vraag moet je bij joost-cabrio zijn ;)

Ik vind hem prachtig staan zo, maar als hij lager kan is het nog beter  _o_

YVE5

Citaat van: Wrecked op 15 juli 2010, 20:48:34
Voor kan jij toch nooit meer 1,5cm omlaag? Of ga je er dan andere banden op zetten?
Over de torsie-as vraag moet je bij joost-cabrio zijn ;)

Ik vind hem prachtig staan zo, maar als hij lager kan is het nog beter  _o_

hahaha, wedden dat em nog 1,5cm omlaag kan?  zonder andere banden te steken? :p dat het dan wat raakt als ik afdraai is toch geen probleem?

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

voor de torsie is het niet echt een probleem maar je schokdempers krijgen het zwaar. Je gaat toch niet je hulpveer verwijderen? En met dat insturen dat die aanloopt ben je binnen een paar dagen toe aan nieuwe wielkasten. Zou wel vet zijn als het lukt. Succes
Lowered M3C GT

YVE5

k heb vooraan nog 3,5cm draad over :) hulpveer zit er toch sowieso niet op bij mij?

als ik nu vlak sta, heb ik nog 1cm over tussen band en kas, dus die 1,5cm kan ik zeker nog zakken daar, heb in het verleden vééél minder plaats gehad toen ik nog mt 205/40 banden reed.
Als je laag ligt, moet je je rijstijl aanpassen. Tis héél anders rijden, maar dat vergeten velen... :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

welk merk schroefset heb je dan? Hoeveel cm kan die zakken? En zoals k weet zit er bij elke schroefset een hulpveer. Ik weet wel hoe je met een lage megane moet rijden,hij is nu rondom 8 cm gezakt. Voorkant zijn de kassen wel gerolt! Ingestuurd ong nog een kleine 0,5 cm ruimte. Maar zou wel willen zien als je nog 1 ,5cm zakt.
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

KW heeft geen hulpveer Joey. Zag paar weken geleden voor het eerste zo'n hulpveer bij Koen. Ik dacht: "wat is dat nou voor onding"

Laag gaan is leuk, maar wil nog wel mijn wielen kunnen draaien  :P

YVE5

k heb een KW variante II steken. Mijne heeft sowieso geen hulpveer en nog 3,5cm draad over...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Koentje

Toen ik bij Jochem ben geweest had ik nog 5.5cm over van de schroefdraad.
Gisteren weer 1cm op de draad gezakt. En morgen miss weer 1cm op de draad.

Joey Voormolen

kan ik dan wat schroefdraad van jullie lenen, ben benieuwd yve5 vind het zowiezo al een knappe coupe met de velgen
Lowered M3C GT

Kenny Mattheus

Ja, k denk wel dat dat moet lukken, spring is bij de Crauwels binnen, diene kan da wel :-)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

ErikWiering

#280
Super mooie foto's  & vooral gaat mijn voorkeur uit naar de renault megane..  zelfde type & kleur als mijn megane en super shoots!  mijn respect verder voor jouw werk.
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev