Advertenties


photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

t was weer heel lang geleden, maar hier nog eens een tekening:

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Stefan

zozo......
Knappe tekening hoor Yves Y
Petje af !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koentje

Jezus... wat ken jij mooi tekenen.
weet ik miss over een jaartje waar ik een tekening van mijn auto ken laten maken ;).

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

zeer knap vooral hoe je die velgen echt laat lijken !-! want dat is toch wel het moeilijkste ;)
Lowered M3C GT

Stefan

zeer, zeer fraai hoor !-!
Ze worden steeds mooier geloof ik.
Doe je dat alleen met potlood ofzo, of ook met wat anders...????
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

YVE5

wel, eerlijk gezegd, de grove lijnen worden gezet met de computer. Ik kan dat wel tekenen, maar dan staat er het een en ander uit de haak :lol:
Als je er dan gewoon snel snel wat lijnen over trekt, verkrijg je dit:


de inkleuring enzo, dat vraagt wel wat tijd.  De truc is om met een heel zacht potlood te werken en veel met je vingers uit te wrijven. daarom ook dat er zoveel vlekken rond de wagen staan :D  De harde zwarte lijnen dan met een hard potlood fatsoeneren enzo.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

lang geleden hé :)   Ondertussen heeft mijn 400D het begeven en ben ik overgeschakeld naar een Canon 5D mkII. Als extraatje heb ik er dan nog de 70-200 L IS f4 bijgekocht.



Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Dennis Postma

Vooral de 1e vind ik erg goed gelukt.  !-!

En de nieuwe aanwinsten zijn ook leuk.  Y

YVE5

inderdaad, die van de achterkant is mijn favoriet!  meestal vind ik foto's van de achterkant van men auto niet mooi. Maar deze is echt prachtig, al zeg ik het zelf.

k ben alleen serieus aan het twijfelen om men auto rondom nog een beetje te verlagen, vind em zo hoog staan achteraan :(

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Joey Voormolen

ja vind ik nou ook Yves, wat is dat ding hoog :D
Verlagen is echt een verslaving, vind de mijne ook al weer te hoog zou wel weer paar cm willen zakken 8)7
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Persoonlijk zou ik de achterkant zo laten. Ik vind het juist mooi als de auto iets "voorover" staat. Op de een of andere manier oogt de kont dan net even iets dikker.  :9~

YVE5

Citaat van: Dennis Postma op 15 juli 2010, 18:54:44
Persoonlijk zou ik de achterkant zo laten. Ik vind het juist mooi als de auto iets "voorover" staat. Op de een of andere manier oogt de kont dan net even iets dikker.  :9~

ja, vind ik ook :) maar als hij achteraan zakt, schroef ik em vooraan nog naar beneden. 

De reden waarom ik twijfel is omdat ik em eigenlijk 1,5cm wil laten zakken rondom. maar dat gaat niet met de torsie-as zeker?
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev