Advertenties


photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Ik vind de shop wel mooi Y, alleen had het voor mij wel ietjes minder gemogen
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Nick Mattheus

vindt allebij de foto's wel iets hebben...

de ene heeft weer iets anders dan de andere, vindt ik persoonlijk ;)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

YVE5

Citaat van: Nick Mattheus op 28 januari 2008, 00:04:08
vindt allebij de foto's wel iets hebben...

de ene heeft weer iets anders dan de andere, vindt ik persoonlijk ;)

2 zinnen, 2 fouten :D
Allebei ipv allebij
vind ik ipv vindt ik :)   Stam + T ;) ge zegt toch ook niet: ik neukt mijn wijf plat? :D

groetjes, meester yves :D


thx voor de comments :)  extreme fotosoep-bewerkingen, je moet er voor zijn of niet hé. Ik persoonlijk vind het al wel eens mooi. Maar zeker niet voor bij elke foto te doen :)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Stefan

nounou, je weet de voorbeelden wel te noemen Yves..... :D :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

peterachterop

Morgen komt er van mij een complete serie.

Mijn project bike "187 Journey of Souls" is klaar en heeft vorig weekend zijn laatste gepolijste onderdelen gemonteerd gehad.

Er is in denemarken een fiets club die de pedal scrapers heet (naam laat zich raden) ik zou daar zo bij kunnen, momenteel lig ik met de fiets lager dan de coupe. l-

rs50jochem

Citaat van: peterachterop op 28 januari 2008, 12:56:56
Morgen komt er van mij een complete serie.

Mijn project bike "187 Journey of Souls" is klaar en heeft vorig weekend zijn laatste gepolijste onderdelen gemonteerd gehad.

Er is in denemarken een fiets club die de pedal scrapers heet (naam laat zich raden) ik zou daar zo bij kunnen, momenteel lig ik met de fiets lager dan de coupe. l-

Je bedoelt momenteel ligt m'n coupe hoger dan m'n fiets.. Je draait het half vol of half leeg glas verhaal een beetje om in dit verhaal..  Y

Nick Mattheus

Citaat van: YVE5 op 28 januari 2008, 11:05:23
Citaat van: Nick Mattheus op 28 januari 2008, 00:04:08
vindt allebij de foto's wel iets hebben...

de ene heeft weer iets anders dan de andere, vindt ik persoonlijk ;)

2 zinnen, 2 fouten :D
Allebei ipv allebij
vind ik ipv vindt ik :)   Stam + T ;) ge zegt toch ook niet: ik neukt mijn wijf plat? :D

groetjes, meester yves :D

1) Je verstaat toch allemaal wat ik te zeggen heb he..., ik ken er hier op het forum die er eigelijk veel meer problemen mee hebben dan ik :D

2) Bij Van Hool leer je niets dan alleen maar "pakt uwen tijd" 8)7, daarom ga ik nu terug naar school he :D
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

peterachterop

haha he is maar of je er optimistisch of pessimistisch tegenaan kijkt

YVE5

om toch maar even terug on topic te gaan ;)

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

#24


spijtig van de reflectie in de bumper :( Ben nog aant twijfelen of ik een polar-filter ga aanschaffen voor deze lens. K heb die op men kitlens amper gebruikt omdat ze teveel licht wegnam...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

some airbrush-detail pics...



Automotive Photography & more: www.YVE5.be

jivecar

@yves
Een polar neemt veel licht mee; maar ik blijf het onmisbaar vinden bij het maken van foto's van auto's.
Daarnaast neem ik die foto's vnl groothoek en dus weer een lagere benodigde sluitertijd.
Een goed polarfilter (zelf heb ik een hoya digital 1 filter, 72mm) hoeft niet veel te kosten (in vergelijking tot de lens).

YVE5

#27
mja, wa nut heeft het dat ik investeer in een IS lens, waarmee ik 2 a 3 stops win, als die polar-filter daar al terug 1 a 2 stops afdoet....

Die prijs, goh, als ik em veel ga gebruiken, wil ik daar gerust nog wat geld tegenaan goeien. Maar voorlopig heb ik niet het idee dat ik er veel gebruik van ga maken...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop

Al vaak gezien op diverse foras en 100%.

Erg gave koffer met een meer dan normaal tft scherm.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev