Advertenties


photography by YVE5.be

Gestart door YVE5, 6 januari 2008, 19:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YVE5

In dit topic zal ik elke keer de updates van mijn site plaatsen, alsook wat random foto- of ander werk van mij.

Wagen die momenteel nieuw is op mijn site:


Wekelijkse updates!!  het loont dus zeker de moeite om elke week een kijkje te nemen op mijn site...

Bekijk het allemaal op: www.YVE5.be
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

peterachterop


Remko LvB

1e is zeker mooi, zou alleen even dat kleine stukkie van dat takkie aan de rechterkant wegshoppen.  2e vind ik ook wel wat hebben, blijf er naar kijken. Enige wat me stoort op je beide foto's is je zgn logo. Zou ik persoonlijk iets subtieler doen, komt mij nu wat te hard over, en aandacht wordt daar snel naar toe getrokken.

YVE5

Remko: goh ja, dat logo... Vermits de foto's nu ook op men site komen, zijn ze ook meer vatbaar voor gebruik op andere plaatsen buiten mijn weten. Daarom staat dat er toch zo groot op :) Tis ana de andere kant wel vlug weggeshopt, mja :D

Bij de eerste heb ik de indruk dat hij wat scheef staat :s Maar als ik in photoshop der dan een rechte lijn naast zet (naast de toren) staat hij vrijwel perfect recht :s
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Jacob

Vraagje: is er nu een flinke photoshop actie over deze foto gegoten of komt de "zo uit de camera"? Is overigens geen commentaar ofzo, maar ben hier gewoon benieuwd naar.


peterachterop

iig de gradient veranderd.

als je rechts de achtergrond en de plas bekijkt is dat behoorlijk bruiner.

YVE5

Citaat van: Jacob op 25 januari 2008, 23:05:50
Vraagje: is er nu een flinke photoshop actie over deze foto gegoten of komt de "zo uit de camera"? Is overigens geen commentaar ofzo, maar ben hier gewoon benieuwd naar.



er is onmenselijk veel photoshop werk aan te pas gekomen :) K had juist men tekentablet gekocht en heb die eens goed uitgetest. En dit is ervan verder gekomen. Ik zal de originele foto ook eens posten...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

zo kwam hij uit de camera. ietsiepietsie minder scherp en zonder kader of tekst...

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Jacob

Moet eerlijk toegeven dat ik de originele foto net een stukje mooier vind  :)

Stefan

Ik ook ja.. Y
Met dat photoshoppen worden vaak ook foto's ernstig verpest vind ik
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik vind beide plaatjes erg mooi, maar idd het orgineel is net ff een tikkie beter  !-! ;)

YVE5

yep yep, ik ben ook voorstander van de originele foto. mits wegwerken van een paar kleine zaakjes (letters op nummerplaat e.d.) en het aanpassen van de curves in plaats van het zware fotoshop werk.
Maar toch mag dat ook al eens gebeuren. Met in het idee dat het niet veel met de originele foto meer te maken moet hebben.
Dus ik vind de fotosoep versie zeker knap, maar niet voor altijd te doen ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

jivecar

Ik vind de fotoshop versie duidelijk beter; die straalt een beetje urbex sfeer uit. Iets dat het origineel niet doet.
Daarnaast stoort de weerspiegeling van de huizen in je motorkap mij bij het origineel. Kan de exif niet lezen, maar verwacht dat er geen polarfilter is gebruikt.

YVE5

ISO 100
18mm
F16
1/10"
zonder polar filter.


Die weerspiegelingen geven de wagen wat meer diepte en "echtheid" vind ik. Met polar wordt het al gauw een rare foto vind ik. Al hangt het natuurlijk van de achtergrond af ;)
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev