Advertenties


Toertochten, leuke ritjes etc

Gestart door Michel Cijs, 26 december 2007, 10:34:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

ik heb ook weer afdoende motorkm's achter mijn naam staan de afgelopen 2/3 weken Y

binnenkort een grote toertocht vanuit de pon-holding, ben daar wel benieuwd naar Y

Rmc_Jelluh

pon-holding is dat een club ??

of een plaats

Michel Cijs

dat is de grote eigenaar van ons bedrijf (oa bekend van importeur audi, vw, seat, porsche)


google maar eens op PON ;)

Rmc_Jelluh

met 9000 werknemers in verschillende landen dan wel kan je heel wat motormuizen op de weg krijgen !-!



Rmc_Jelluh

en wordt er hier nog wat motor gereden ??

Michel Cijs

ik kan wel zeggen dat ik aardig wat rijdt,

iedere week wanneer het een beetje weer is 200 tot 300 km de afgelopen periode toch wel Y

Rmc_Jelluh

dat zijn toch wal leuke ritten dan..

pak de motor voor btje hier en daar nu vooral met dit weer wel lekker..
als ik in het weekend tijd heb en maatje van me ook wil het km verbruik wel omhoog gaan...

Michel Cijs

heb al weer wat gereden de laatste weken, nog niet zoveel als vorig jaar maar hopelijk halen we dit in de zomer weer een beetje in Y

de BMW heeft een grote beurt en nieuwe accu gekregen na zijn 1e seizoen en voor de zomer heb ik nog een setje banden nieuw nodig schat ik zo in.

heb wat mooie trips gepland (wel weer afhankelijk ;))
* superbikes assen > eind april
* lange toertocht met 10 vrienden in Limburg > laatste week april
* in mei ben ik een weekje vrij dus wie weet....
* in juni 5 dagen naar een plaatsje net onder München (D), BMW treffen en bezoek fabriek (meer dan 35.000 bezoekers Y)
* TT Assen

en de gebruikelijke rondjes dijk natuurlijk wanneer het even schikt ;)

Michel Cijs

vandaag ook kleine 300 km getoerd, net als vorige week.......gaat weer de goede kant op Y

nog proefgereden op een KTM supermoto op een open dag, leuk maar niet mijn ding
binnenkort hopelijk op de superbike van KTM testrijden op een eerstvolgende open dag Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev