Advertenties


Toertochten, leuke ritjes etc

Gestart door Michel Cijs, 26 december 2007, 10:34:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

als je een leuke rit weet of tips hebt voor mooie toertochten, wellicht online?, post dit dan hier in dit topic  !-!

Goldwheelerke

Ik heb voldoende routes en tips als het om motorrijden gaat.
Ongeveer 8x per jaar zit ik een heel weekend in duitsland/italie voor mn werk en daar heb je schitterende wegen.

Dus mocht er ooit een groepje gegadigden zijn (voldoende) dan wil ik best eens zo'n weekendje in elkaar zetten.

gr gerwin!

Michel Cijs


Reinier Goorden

Heb wel een mooi programmaatje waarmee je tourtochten voor de motor kan maken. Er zitten er ook al een zooitje in. Als je wil kan ik het wel voor je branden  !-!

Michel Cijs


Reinier Goorden

Zo is voor mekaar hoor, hij ligt klaar. Help je me der ff aan denken tegen de 27e dat ik hem meeneem ;)

Reinier Goorden


wouter arnouts

je hebt van de anwb routes die zijn leuk om te rijden en het zijn goede wegen wij rijden ze regelmatig met de club grtz

Rmc_Jelluh

na wat zoeken op het net kwam ik een poosje terug deze tegen.. http://home.hccnet.nl/e.kats/ 
zitten op het oog mooie routes bij ga er binnekort een van rijden met een maat van me.. zal wel laten weten dan hoe het was..

iig voor heel ned en buitenland als je wat verder kijkt een aantal routes..

Yordi

zodra jullie eens naar zuid-limburg, of mogelijk de eifel (ruhrberg bijvoorbeeld) in Duitsland willen gaan, dan geef maar een gil!

Ik woon zelf in zuid-limburg, en rij regelmatig hier door het zuid-limburgse, de ardennen en de eifel in duitsland.

Rij zelf 'n suzuki gsxr 750. Flink aangepast, optisch en motorisch. De megane moet ook eens onder handen genomen worden, maar eerst beginnen aan het huisje over 2 maanden :P

Hopelijk gaat het goed weer worden binnenkort, wordt wel 's tijd, dus als jullie eens in het zuiden willen gaan rijden dan rij ik graag voor.

Rmc_Jelluh

1 juni een schitterende toertocht start vanuit Oss en einde ook gaan door de veluwe    !-!

vele variatie van wegen (voor zover dat kan in ned)  :D

een erg verzorgde rit gaat het worden..  oa versnapering, koffie thee aangeboden vertrek en terugkomst.

+ een bezenwagen: dus de service bij eventuele pech kan men van de weg worden gehaald dan is de eerste zorg al weg. --

zodra onze flyer klaar is wil ik nog even een topic hiervoor aanmaken..  o-)

inschrijf kosten: 5 eurie..
voorlopig voor meer info: http://motorcluboss.nl/motortocht%20stichting.htm

Yordi


Rmc_Jelluh

ach die kan je mischien wel wisselen  :q

Rmc_Jelluh

nieuw Topic aan gemaakt over toertocht !-!

Rmc_Jelluh

Erg stil onder de motorrijders hier..   ;(

en het zijn toch schitterende dagen geweest om erop te stappen...
dit weekend op de pinksterraces in Oss geweest,  !-! erg erg druk met motoren ...  en zo hoort het ook ..

heb menig keer stil gestaan om even te kijken naar de motoren die aanwezig waren  :9~  :9~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev