Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 24

Gestart door matthew, 13 mei 2008, 23:51:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Decepticon#1

Ja ja...airbrush...blijft gaaf zeg! Mooi effect Matthew!  !-!

Lex heeft geld teveel...iets wat ik altijd te weinig heb...toeval?  :q Enne, veel plezier met de lip he?

Dennis: doe het rustig aan kerel...zoek een andere spuiter zou ik zeggen, maar zorg boven alles dat het NETJES gebeurt...je weet hoe kritisch we (en jij zelf ook) bent op de wagen(s)! Suc6 ermee!

sebastiaan


matthew

Allen dank voor de reacties.

@Benjamin sorry dat het zo lang duurde maar ben echt erg druk geweest de laatste weken.

@Alex  !-!

@Dennis

Ik weet niet wat de spuiter al heeft gedaan aan je auto maar je zou dan natuurlijk ook een spuiter moeten vinden die het zo snel voor mekaar krijgt.
En het opbouwen van je auto duurdt ook altijd iets langer dan dat je in je hoofd plent.

peterachterop

lex heeft t vakantiegeld binnen denk ik.

Dennis overhaast niks meetings komen er nog genoeg.

Alex Verloop

bedankt mannen, en met name Peter  !-!

Vakantiegeld? Nee... de afgelopen maanden gespaard :) mja.. ook studenten kunnen dat ;)

Binnenkanten van zowel motorkap als kofferklep worden nog met carbon overtrokken, maar dat bewaar ik lekker voor van de winter. Spuit ze zolang wel lekker zwart (zoals alle carbon kappen etc).

Het lipje wordt nog gecleaned, in die zin, de opening die erin zit, maar ik nog dicht.

rs50jochem

Veel mooie update's..! (was even 2 weken op oefening)..

@ Remko, die Trophy velgen zijn altijd netjes ;)
@ Matthew, ik had de kappen al gezien maar nu met de blanke lak erover.. Topper..!
@ Dirk, hopen dat het wil lukken.. Het zit je niet mee helaas..
@ Alex, euhm.. Niks.. ;) :D TE GOED BEZIG!!

Dirk Kuipers

CiteerVakantiegeld? Nee... de afgelopen maanden gespaard  mja.. ook studenten kunnen dat
Há, dat is ook wel nodig als je je motor zometeen onder handen wilt nemen... ;P

Alex Verloop


Dirk Kuipers

Alex, heb je nooit zoiets van "ik heb geen zin vandaag"... ?  :)

Alex Verloop

naja, soms weleens... dan ben je het echt (goed zat), afgelopen weekend was sjown dag. Maar aangezien ik nu aardig de slag en vorderingen te pakken heb.... gaat het ook wat sneller en ben ik wat meer gemotiveerd dan... "aan het begin" zeg maar :P

Hopelijk issie voor Drogeham af (ondanks dat ik er maar een halve dag ben)  !-!

Jacob

@Alex; je ben echt weer lekker op dreef hoor!  _o_

@Remko; uitlaatjes staan er netjes onder!!  !-! Zal vast wel een mooi geluidje geven ook  :)

Dirk Kuipers

Remko, komt er ook een achterbumpertje om heen in de toekomst? :)

Dirk Kuipers

Ja, maar of er ook nog een achterbumper "om heen" komt.. Dat zit i nu nog niet.. :P Toch? :)

Maarre, 't staat 'm goed hoor!

Jacob

Uitlaatjes zullen inderdaad nog wel een paar honderd kilometers "ingereden" moeten worden, maar zal daarna vast wel mooi vol geluidje geven.

Ik heb nu sinds de Sebring (einddemper) de tussendemper weer terug moeten plaatsen, de megane maakte teveel lawaai met alleen die einddemper.

rs50jochem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev