Advertenties


Diefstal airbags

Gestart door Tedo, 21 februari 2012, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Van de week zijn er bij 7 auto's bij mij in de wijk bestuurdersairbags gejat, waarschijnlijk door bendes die steeds in een andere regio "winkelen". Nu las ik dat er daarbij voorkeur is voor auto's van het VAG-concern, maar ook Mazda en andere Aziatische merken zijn in trek. Weet iemand hoe dat zit met Renault, en dan met name met de Megane?

Mariotjekroon

Vorig jaar werden er bij mijn toenmalige werk de Airbags uit 5-series gestolen deze stonden boven terwijl wij zelf beneden waren i de showroom. In dezelfde week werden er bij de Renault dealer bij mij in Zierikzee alle airbags uit de auto's buiten gehaald. Geen een merk is wat dat aangaat veilig.

Roadkill (Michiel)

Las vandaag dat ze een katalysator onder een camper vandaan gezaagd hebben,en nee het was niet de eigenaar......(dus met een beetje mazzel stappen ze van de airbags over naar de katalysatoren over...... :s )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Birt

In Ten Boer hebben ze paar weken terug de airbag uit de modus van mijn ouders gesloopt. Auto stond vooruit op de oprit. En de verlichting is daar best goed. Dus lef hebben ze wel. En dus ook Renaults zitten in het interesse gebied.

Overigens is er nu weer een benzine grapjas actief in de regio. Meerdere tanks gaatje ingeboord.

Wat lever er toch weer zieke geesten op deze aardkloot.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev