Advertenties


Nog geen nieuwe kaarten 6/2017

Gestart door puccini, 8 april 2018, 10:47:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

puccini

Is er al iemand die de nieuwe R-Link 2 kaarten (6/2017) voor de Megane 4 krijgt aangeboden in de Store ?
Megane IV HB TCe 130 Bose

Hans 1982

Ik heb 2 weken geleden wel een nieuwe update kaart gehad. Weet alleen meniet welke versie.

.at

Ik heb 'm vandaag aangeboden gekregen in de R-Link store. Gelijk gedownload, nu nog een keer het moment vinden dat het me uitkomt om op een rit van meer dan 35 minuten zonder het systeem te kunnen.
Nog steeds belachelijk dat dit niet gewoon kan zonder de motor te laten draaien. Zo moeilijk kan het niet zijn om in zo'n systeem te bouwen dat het niet automatisch uit mag schakelen tijdens de installatie van een update.

Le0

Vandaag wel een nieuwe update van de firmware versie 2.2219300 maar nog geen nieuwe kaart

Mick Jagger

De nieuwe versie staat in mijn RLink updates. Ik heb hem nog niet gedownload.
Iemand ervaring of het een betere versie is?

Nu wel twee keer RLink systeem helemaal dood  :neen: snap er niks van, wie ook?  :grin:
Rij nooit harder, dan je beschermengel kan vliegen.

Le0

Gisteravond in de store gezien dat er een kaartupdate 2017-6 beschikbaar is. Gedownload (3 kwartier) en hierna geïnstalleerd. Nog niet gezocht naar verschillen.

fred51

Ik heb al kaarten Europa 2017/12, twee weken geleden ontvangen via r-link store/updates
vr.groet, fred51

Jeroen2016

Er staat bij mij ook iets klaar. Verplicht zelfs om te downloaden ! Nog geen tijd gehad.
Ik heb trouwens van de dealer begrepen dat er bij de introductie in mei (moet ie bij de dealer staan) van de nieuwe Clio er een compleet nieuw systeem komt. De naam is mij even ontschoten. Ben wel benieuwd wat we dan nog aan updates kunnen verwachten voor R-Link.

knight-rider

Ik heb de nieuwe kaartupdate ook op usb-stick staan, nu nog eens tijd vinden om hem in de auto te installeren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev