Advertenties


Onderlip Laguna óf Espace?

Gestart door Nicole, 13 december 2010, 11:29:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Nee is geen rubberen,maar van kunstof... (en gespoten gaat ie zeker wel worden! :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Altijd gedacht dat ze van rubber waren (net als op mijn Clio II). Dat kan je in principe niet spuiten, maar kan wél meer hebben.

Rick Santbergen

Ze kunnen wel gespoten worden, maar je moet er wel mee uitkijken.
Omdat de lip zo flexibel is, zal de lak barsten als je iets raakt.

Roadkill (Michiel)

Ja dat is wel een voordeel,je gaat veel voorzichterer mee rijden (achter opkomend verkeer word denk ik af en toe knettergek :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#79
Vast! Ik word net zo gek van mensen die tweederde van de maximaal toegestane snelheid aanhouden als van "jongetjes met petjes"* die schuin en stapvoets een drempel proberen te nemen (en dan nog aanlopen tegen de grond). Leuk en mooi hoor, dat lage. Maar ik hou gewoon van doorrijden, waar anderen zich wellicht weer aan ergeren.

* Sorry aan wie zich hierdoor aangesproken voelt  ;)

Rick Santbergen

Ik hou ook van doorrijden, maar de plekken waar drempels liggen waar men schuin overheen moet, zijn daar niet voor bedoeld.

Tedo

Daar heb je ook weer gelijk in (al is stapvoets wel wat anders dan de maximaal toegestane snelheid bij de meeste drempels en andere oneffenheden in de weg)

denniske_91

ik vind persoonlijk de opmerking 'jongetjes met petjes' niet echt gepast in dit geval,naar mijn ervaring rijden de jongetjes met petjes(waar ik zelf ook niet goed tegen kan) meestal een auto die door iemand anders met veel tijd en geld is opgebouwd. en die dan vervolgens met 80 door woonwijken scheuren waar kinderen spelen,vaak door rood rijden enzovoorts. terwijl dat de mensen die stapvoets over drempels rijden, omdat de auto verlaagd is, dit meestal doen omdat ze zuinig zijn op hun auto, die ze van eerlijk geld hebben gekocht/opgebouwd naar hun smaak, in tegenstelling tot de jongetjes met petjes.
vind het zelf ook erg jammer dat hierdoor ook vaak tuning/het verbouwen van auto's in een slecht daglicht wordt gezet.

Tedo

Eens, Dennis! Y
Dat is ook exact waarom ik het zo verwoordde: om onderscheid te maken tussen de (door hen) getunede autoliefhebbers en die "jongetjes".
Maar laten we het weer over onderlippen hebben (die tenslotte ook op een auto kunnen die niet verlaagd is).

Roadkill (Michiel)

Om nog 1 keer terug te komen op de jochies met petjes,ik ben hooguit in de winter een man met een muts :D  Maar voordat ik de verlaging had kon ik met het hele gezin,of een gedeelte van het voetbalteam van Mike,ook enkel scheef over de drempel omdat ik anders met de trekhaak op de grond knalde. En heb btw ook geleerd dat bumperlip of niet,afremmen en rustig over drempels rijden toch ook het behoud van je auto is,en geen drempel is gelijk! Veel drempels voldoen ook gewoon niet aan de wettelijke eissen.

Maar back on topic,de Espace lip past met wat aanpassing ook onder de MegII 
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark


mark


ik ben gisteren nog ff aan het poetsen geweest !-! en het zwarte kunstof met olijfolie behandeld :)

Tedo

Nice! Die kleur had ik ook  !-!

mark

het is wel een fijne kleur want je ziet er niet zo veel op o-) !-!

Tedo

Zeker, en die lip staat 'm goed! Beter dan het kleine randje wat er standaard zit, zoals hier op mijn oude:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev