Advertenties


Vrijdag avond meeting in Roosendaal DEEL 6

Gestart door matthew, 30 oktober 2008, 23:52:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen


Koentje

Meeting is om 20:00.
Wrecked, zullen we dan samen rijden?
Ik ga daar ook heen met mijn auto.

Kenny Mattheus

Ik ga afhaken, aangezien we maar met 3 zijn...  :?
Misschien iets voor volgende maand, dan is het ook warmer dat er dan meer geïnteresseerden zijn...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Koentje


Nick Mattheus

Ja, je moet het ook van ons standpunt bekijken he (van mij en Kenny)
We komen van België en is al snel een uurtje tot een uur en een kwartiertje, tenzij Kenny alleen met de V6 is :q, rijden tot we daar zijn, en als er dan maar 3 man komt opdagen valt dit wel effe tegen... Y

Dus ik zeg ook, liever volgende maand, lekker weertje, en een pak wagens !-!
+ dan kom ik waarschijnlijk ook terug met de megane, met hoogstwaarschijnlijk vernieuwde achterkant :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Koentje

haha ja dat begrijp ik wel.
maar ik had er wel zin in (jullie waarschijnlijk ook wel)
wat ga je met de achterkant doen?
opnieuw spuiten ofzo?

Nick Mattheus

Ik had eerst een universele uitlaatdemper steken, maar aangezien dit niet mag voor de keuring hier in België moest ik deze elk jaar terug demonteren en er terug een andere onder laten plaatsen.
Ik had mijn standaard demper niet meer en ik had mij een Devil demper gekocht voor gewoon naar de keuring te gaan. Nu, met het zoveel ombouwen hiervan, is er aan mijn achterbumper redelijk wat "schade" hierdoor. De Devil past niet goed en rammelde overal tegenaan, niet alleen tegen de bumper maar ook tegen de hitteschilden... :? Dit heuvel begrijp ik niet zo goed, aangezien het een uitlaat is speciaal voor een Megane cabrio. We hebben veel verschillende manieren bedacht om deze echt goed te krijgen, maar nooit kwam dit goed. :x

Uiteindelijk de knoop doorgehakt en ik heb besloten om een RS achterbumper aan te schaffen, daarna naar skytune te gaan om een inox uitlaat te laten maken, met alle noodzakelijke attesten bij en garantie tegen krom trekken, zodat deze direct goed hangt en er hopelijk geen problemen meer ontstaan. !-! Daarna ben ik samen met men broer ook nog bezig aan het cleanen van mijn kofferklep... Y :)
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Koentje

hallo allemaal,

het lekker weer komt er weer aan.
dus tijd om te kijken wie er alleemaal tijden hebben om op een vrijdag avond te meeten.

Rick Santbergen

Misschien een idee om dit weer eens op te pakken?
Aangezien we een reedelijk aantal (actieve) leden rond Roosendaal hebben.

Koentje

Ja Rick, ik zal er ook een tijdje geleden aan te denken.
Lijkt mij ook een goed en leuk plan.

Rick Santbergen

kart kampioen (Peter), Ivo, Colin, andere liefhebbers?
Hoor graag jullie mening :)

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

paikey

als het weer word opgepakt,wil ik wel anwezig zijn.
Zal niet iedere week zijn!

Rick Santbergen

Tuurlijk niet iedere week, maar één keer uitproberen en als het bevalt maandelijks/om de maand.
Dat zien we dan wel.

Colin

evt maandelijks is wel te behappen lijkt me
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev