Advertenties


Sleutel meeting Nijmegen

Gestart door Xanquezer (Frank), 6 juli 2012, 11:15:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Mmm, nu ik lees over het zelf schuren en dergelijke begin ik sterk te twijfelen het door deze spuiter te laten doen. Heb graag dat het voorwerk ook gedaan word door een vakman zodat ik zeker weet dat het goed gebeurd.

Ook heb ik twijfels of het zou gaan lukken in die 2 dagen tijd om het ook echt netjes te hebben ivm droogtijd en dergelijke. Misschien dat het spuitwerk aan mijn auto dan teveel van het goeie is. Maargoed, heb nog tijd zat om er over na te denken natuurlijk.  ;)

matthew

Zoals ik het idd lees moet al het voor werk al gedaan zijn.
En het voorwerkt moet goed gedaan zijn,want als dat niet is kun je nog de beste spuiter erop zettenmaar dan wordt het nog niet mooi.

Er wordt ook verder niet gesproken over blanke lak maar dat gaat er ook nog over.


Maargoed ik zou eerst idd een datum prikken,dan krijg je ook de aanmeldingen van mensen die echt kunnen en dan weet je ook zeker of je 30 man bijelkaar krijgt.

Xanquezer (Frank)

Bij spuiter zijn er 4 lagen.

Grond laag, kleur, kleur, blanke lak.

Zit erbij inbegrepen dus :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Ja dat zijn de lagen die er op gaan. Maar voor dat dat gebeuren kan moet toch alles eerst voor behandeld worden.

Xanquezer (Frank)

Ja, klopt,  het schuren etc... is eigen pakkie aan!

Matriaal daarvoor is er wel verkrijg baar ;)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Oke duidelijk. Dan laat ik het grote spuitwerk in ieder geval liever ergens anders doen. Wellicht dat ik nog wat kleinere dingen heb om te laten spuiten. Of wie weet tzt om te monteren.  ;)

Xanquezer (Frank)

Ja, dat kan uiteraard wel! :)

Grote dingen doe ik persoonlijk afraden ja!

Niet dat het niet mag, maar puur voor de droogtijd etc..

B.v. setje spiegels of een stripje van de bumper e.d. kan altijd wel :)

Aangezien dat er een stuk of 8 al staan te springen om te spuiten :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

Ik wacht nu eerst de datum maar even af.

Xanquezer (Frank)

Hoeveel van de RMC willen dan mee?

Maak even mooi lijstje, van daaruit prik ik een datum zodat iedereen kan!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dennis Postma

De opkomst hangt juist af van wanneer je het wil gaan houden. Als tip raad ik je aan om gewoon een datum te prikken, afstemmen op ieders wensen word lastig en omslachtig. Daarbij is het wel verstanding om ruim vooruit te plannen zodat degene die hier aan mee willen doen kunnen regelen dat ze vrij zijn als dit nodig is. Daarnaast heb je de vakantie tijd voor de deur wat natuurlijk ook al invloed kan hebben op je opkomst.

MaikelRMC2.08v

ik ga maar even kijken wat er allemaal aan mijn auto moet gebeuren(ik denk ergens aan, alle riemen etc aanpakken), mijn schoonouders wonen daar in de buurt, dus mijn vriendin daar droppen en sleutelen maar.. maar ik werk ploegen, dus zelfs in het weekend, heb ik vaak geen weekend..

hoor het graag zodra er een exactere datum is, klinkt immers interessant om mijn (nieuwe) autootje meteen eens goed onder handen te nemen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev