Advertenties


De Renault Megane Club Kalender 2007

Gestart door Meganez, 29 november 2006, 00:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meganez

Dit is een initiatief van mij als Megane liefhebber voor de club. Deze kalender is samengesteld door democratisch stemmen van alle clubleden. Omdat hier veel Megane freaks komen die geen clublid zijn bied ik hierbij ook de kalender aan voor niet clubleden.

De Renault Megane Club Kalender 2007 kost € 20,- euro excl. verzendkosten. Verzending binnen Nederland wordt €7,50 euro,  de kalender wordt dan met pakketpost verzonden in een grote stevige envelope zodat de kalender niet zal beschadigen.

- De kalender heeft het A3 formaat dus 42 bij 29,7 cm.
- De kalenderfoto's hebben allen een zeer hoge resolutie zodat een hele hoge kwaliteit gegarandeerd wordt.
- De kalender wordt afgedrukt op erg zwaar 300 grams papier, tussen mat en glans in, doormiddel van digitaal drukwerk.
- De kalender bestaat uit 13 pagina's, 12 maanden en een voorpagina en krijgt een doorzichtig voorblad en een verstevigd achterblad.
- Uiteraard heeft de kalender een ringband met ophang oog

Als jij ook zo'n super mooie kalender wilt dien je het volgende te doen:

Maak de €27,50 over naar giro rekening 8828389 ten name van n. van der Griendt te Spijkenisse (bij 2 stuks dient u €47,50 over te maken, bij 3 €60,50). Vermeld als betalingskenmerk duidelijk uw volledige naam.
&

Stuur een email naar rmc.kalender@gmail.com Geef deze email als onderwerp weer uw volledige naam op zoals in het betalingskenmerk ook is gedaan. Vermeld in deze email uw volledige adres en het aantal kalenders dat u wenst te bestellen. U krijgt van mij een ontvangstbevesteging zodra het geld binnen is.

Omdat alle kalenders in 1 keer gedrukt moeten worden moet het geld uiterlijk voor vrijdag 8 december op bovenstaande giro rekening staan. U heeft de kalender dan rond kerst in huis.   

Ook voor vragen kunt u altijd mailen naar rmc.kalender@gmail.com

Klik hier om de kalender te bekijken.

sebastiaan

supervet... als ik een klein puntje mag aanhalen, iets meer ruimte om op de datum de meetings op te plaatsen. of wordt dit er bij gedrukt?

Meganez

Als je dat 1 week eerder had gezegd was het een optie geweest... had ik zelf ook kunnen bedenken maar gaat nu niet meer lukken  N 

sebastiaan

ja......sorry.
blijft wel super hoor en echt alle credits aan je.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev