Advertenties


wanneer velgen er weer op?

Gestart door janwim, 8 februari 2006, 11:54:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Beste mensen: laat gewoon de zomer wielen nog even in de garage liggen (als je de keuze hebt). Veiligheid gaat boven uiterlijk vind ik... En na de wintermaanden staan de mooie velgen ook weer extra vet onder je wagen :D Ik heb dit jaar voor het eerst winterbanden onder en ik wil nooit meer een winter zonder. Ik ga er ook wel mee op wintersport maar je merkt het in eigen land ook al als het wegdek iets nat af besneewd is. Lang leve de winterband!!!
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

janwim

hier totaal geen sneeuw gehad :)
moet 2 weken naar amersfoort dus ik laat nog mooi mijn originele wielen eronder spaar ik mijn profiel van mijn velgen :D
moet toch nog beetje rustig aan doen met mijn geld (valentijns dag ook:() ;) torsie verlaging blijft duur.

bedankt voor alle reactie's

Decepticon#1

Vergeet niet dat ondanks geen sneeuw/ijzel etc. er nog wel steeds een hele lading bagger op de Nederlandse wegen ligt.  :P Eind april is het meeste zout en pekel wel weggespoeld van de straten...dan kunnen ze er weer op (mooi moment altijd? ;D)

Vinne

Zeg peter ik had van jou toch wel wat meer respons gehad
op mn klimatologische verhaal!  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev