Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Mocht je nog een reparatieset nodig hebben, PM me dan ff ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Felix

Nog niet zo zeer gemonteerd, dat komt nog, maar wel klaar om gemonteerd te worden!





Het is vast wel bekend dat de verchroomde handgrepen van Renault langzamerhand af beginnen te bladderen.
Dat was bij deze ook geval. Ik heb de handgrepen vervolgens in een bad natriumpersulfaat (wat je ook gebruikt om printplaten te etsen). Deze etste als een malle het chroom weg, waardoor er vervolgens een kunststof (ja kunststof, geen metaal zoals ik had verwacht) handgreep overbleef.
Deze heb ik nu weer zilver gespoten met een Motip spuitbus. Ben benieuwd of het een beetje duurzaam is :q

Nu even wachten tot de Megane weer in Nederland is  :)

Tedo

Netjes hoor!  Y

Ik heb net mijn eerste ervaring met carwrapping achter de rug: mijn stootstrips, die bekrast waren door iemand die niet kon uitparkeren, heb ik weer netjes gemaakt met matzwarte 3M folie met een glinster erin. Het heeft een beetje het effect wat Renault in het verleden ook met de stootstrips van de Scenic I ph.2 deed; wel ongeveer dezelfde kleur, maar toch niet meegespoten (want mat). Best aardig gelukt, al zeg ik het zelf. En staat ook beter bij de voor- en achterbumper die nu helemaal zwart metallic zijn. Bij daglicht zal ik een foto maken.  ;)


Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb


Roadkill (Michiel)

@Felix, zien er super knap uit zo

@Tedo,het is nu licht, dus waarom staan er nog geen foto's van?????
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Felix

Thnx! Binnenkort een foto als de grepen gemonteerd zijn!

Tedo

Vanmorgen zat er allemaal dauw op de auto, en er moet ook nog gewerkt worden  8)7

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Fubar (Marcel)

Alvast een tipje van de sluier (of beter gezegd: slipje onder het rokje>'la voiture' :D)

Het betreft een custom made uitlaat voorzien van een dubbele demper _o_



Wordt vervolgd......
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan


Rick Santbergen


Rogier

Zeer strak marcel !-!, wist niet dat je in het diepste geheim bezig was met het aanpassen van je auto ;)

Fubar (Marcel)

Volgens mij was het allang geen geheim meer, gezien de foto's op de eigen meeting in De Meern anno domini 24-6-2012 o-)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev