Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 52

Gestart door Dennis Postma, 30 juli 2012, 11:20:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Edwin Postma

Citaat van: Rogier op 31 juli 2012, 17:34:27
Zullen we het even houden bij het onderwerp van deze topic :P

Is goed meneer de "wanne be" moderator 8)7 (just kidding)
Truckertje

Rogier

LOL Edje :D wanna be nog niet eens :P heb geen kaas gegeten van computers laat staan van een site opbouwen :D

Dennis Postma

Dacht je dat ik dat wel heb dan? Je moet alleen af en toe back on topic zeggen, of iets in die geest. En de rest valt ook best mee, daar hoef je gene hele site voor op te kunnen bouwen.

Maar goed, back on topic.  :police: ;)

Roadkill (Michiel)

Heb net de DRL van Mark in het echt gezien, in het echt ziet het er gewoon goed uit!

Ps. Mark wil je ff laten weten wat je nieuwe nummer nou is, dan kan ik je oude verwijderen :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Benjamin Renon

Via engelse ebay een Clio RS grille besteld. (onderstaande als voorbeeld.)


Silvervision lampjes voor de achterste knipperlichten en blanco kentekenplaathouders.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Heatzone (Mark)


Koentje


Dennis Postma


Roadkill (Michiel)

Mooi he, "ik wil enkel een subtiele verlaging en ander wielen......"  (maar daar blijft het toch nooit bij :D )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Tot nu toe klopt het wat hij zei. Deze verbetering had ik tijdens de Franse autodag al voorbij horen komen. ;)

Tedo

Worden regelmatig aangeboden op eBay.co.uk. Vaak zelfs voor weinig. Ook de onderste grille trouwens. Die heb ik ooit ook gekocht, en op maat gemaakt voor de Megane (in de originele voorbumper).

Edwin Postma

Truckertje

Benjamin Renon

Het was voor nu of de grille of een Parrot mki9200. Dit kwam ik toevallig tegen voor een gunstige prijs. Ramen laten tinten staat ook nog op het lijstje. Met al die zon wordt het lekker warm in de auto. In de Coupe had ik er een stuk minder last van met getinte ramen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Vandaag de RS-grille ontvangen in een originele Renault doos. Ook vanavond nog een setje 16" Aliums gekocht. Deze stonden niet op de planning, maar voor de prijs kon ik ze niet laten staan. Er zit een heel klein beetje werk aan, maar dat moet helemaal goed komen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev