Advertenties


Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Mijn budget was ongeveer 600 euro voor de velgen en dan de banden erop.. De verkoper wilt 250 voor de velgen hebben, dacht dan maak ik mijn budget iets ruimer..

Hij had het volgens mij over de dunlop sport max, 205 40 17
Toyo proxes 205 40 17 of vredestijn?

Als ik dan ook eventueel nog spacers nodig heb om er uberhaupt op te rijden dan wordt het erg duur...

Roadkill (Michiel)

Probeer anders van der meulen ff op Hoorn80 die heeft ook wel eens leuke aanbiedingen! Btw ga lekker voor 195 breed,komen ze ook ff mooier op de velg denk ik (heel licht getrokken)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Edwin Postma

Zo, morgen, maandag en dinsdag een dagje zwoegen en dan een weekje vrij met een weekend dat er nu al top uit ziet !-! !-!
Truckertje

Benjamin Renon

Op het einde van mijn werkdag even gereden met een Clio II phase III 1.6 16v die bij ons op het werk staat. Mooie zilveren 3 deurs met een volledige onderhoudsgeschiedenis op de zaak. Heeft dus altijd netjes de beurtjes en vervangingen gehad. Geen schade gehad etc. Hopelijk kunnen we het binnenkort ook eens worden over de prijs. Twijfel ook nog om de Mégane dan in te ruilen of zo te verkopen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

Citaat van: Heatzone (Mark) op  8 juni 2012, 17:39:21
Net met Kroonenburg gebeld om te vragen hoeveel het kost om eventueel nieuwe banden om de Nervasport velgen te leggen, 160 euro per stuk inclusief btw en balanceren :|

Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk over de prijs van banden. Het is hét stukje contact tussen jou(w auto) en de weg. En 17 inch banden zijn nu eenmaal duur (ik heb Michelin's van een kleine 200,- per band onder de Nervasports). Er zijn mensen die geven wel 1000 euro uit voor een velgenset, maar leggen er vervolgens voor nog geen 400 euro rubber om, omdat het budget op is.
250 euro voor een set originele 17 inch velgen is niet duur. 160 euro incl. voor een goede band daarvoor (bv. Continental) is dat ook niet. En wie mooi wil zijn, moet pijn lijden. ;)

Heatzone (Mark)

Ik doe opzich niet moeilijk over de prijs van de banden, het gaat alleen (te ver) boven me budget.. Ik kan er ook voor kiezen om super goedkope banden eronder te leggen en binnen budget blijven maar dat vind ik ook niks! Wat ik anders nog als optie heb, de banden los kopen a 82 euro (falken) of 86 euro Toyo PROXES 4 en dan voor 60 ex de btw bij kwitfit laten monteren en balanceren.

Even kijken of de kwikfit dit ook leuk vind, ze hebben liever natuurlijk dat je de banden daar koopt..

Rick Santbergen

Tedo ik zou ook moeilijk doen als ik dezelfde banden ergens 45euro goedkoper kan krijgen. Gewoon beter zoeken! Juist niet naar kwikfit enzo maar de bandenboer op de hoek.

Jeroen

http://www.autobandenmarkt.nl/ om je banden online te kopen en dan kan je via die site een montagebedrijf bij je in de buurt zoeken om de banden om je velgen te laten monteren.
Je kunt de banden dan ook rechtstreeks naar het montagebedrijf laten sturen.

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Tedo

Precies, dat laatste doe ik dus ook. Alternatieven zijn er ook, nl. www.autobandjes.nl, www.bandenconcurrent en www.bandenonline.nl. Goed vergelijken is het devies, want de prijzen verschillen per site/merk/type band.

Overigens kan Kwik-Fit soms net zo goedkoop zijn als bovengenoemde sites als ze een actie hebben (4 halen, 3 betalen).

@Mark: dat moeilijk doen was niet persoonlijk naar jou hoor. Maar ik zou de velgen vast kopen en dan even een leuke aanbieding afwachten qua banden, zodat je toch goede banden hebt binnen je budget.


matthew

Haha die chocomel scooter is goed.

EN Dennis idd staat daarom de clio te koop haha.

Roy (Coup a One)

Dus voortaan maar met de Chocomelkscooter op pad naar je werk Y :D

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op  8 juni 2012, 20:07:52
Op het einde van mijn werkdag even gereden met een Clio II phase III 1.6 16v die bij ons op het werk staat. Mooie zilveren 3 deurs met een volledige onderhoudsgeschiedenis op de zaak. Heeft dus altijd netjes de beurtjes en vervangingen gehad. Geen schade gehad etc. Hopelijk kunnen we het binnenkort ook eens worden over de prijs. Twijfel ook nog om de Mégane dan in te ruilen of zo te verkopen.

Benjamin, probeer het eerst zonder inruil te doen ;) daarna kun je ten alle tijden over inruil praten of kijken waar je de beste deal gaande weg beter van wordt "sucses" !-!

Dante

@Michiel: Volgens mij is een getrokken band juist smaller dan de J-waarde van de velg, wat in dit geval niet gaat lukken, hoor... (6,5J = 165mm t.o.v. 195mm bandprofielbreedte).

@Mark: Wat Tedo zegt, heb ik ook gedaan. Velgen voor €100,- in Duitsland op de kop getikt & zoeken naar goedkope kwalitatief goede banden. Ik rijd nu met Kumho Ecsta SPT's à €90,-/band inc. balanceren & monteren
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Nou ja dan zal een 205 band nog meer een ballon effect geven,maar goed Kroonenburg is ook een garage,daar betaal je altijd meer dan bij de kwikfit e.d. (ik was btw 108 euri per band kwijt inckusief montage balanceren etc,Vredestijn huppeldepup. Tot nu toe erg tevreden over de grip,stuk stiller dan de Michelins die er onder zaten,nog geen idee qua slijtage,maar ik rij er dan ook al een dag of 5 mee :D

Maar al ff gegoogled op v/d Meulen Hoorn Mark??
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik heb voor mijn pilot 3 Sport banden gekocht voor ongeveer € 500 uit mijn hoofd!
Het is goed spul en kleeft netjes op het wegdek ook met nat weer!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev