Advertenties


Klets maar raak DEEL 183

Gestart door Dennis Postma, 6 juni 2012, 14:33:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Calve

Citaat van: Rick Santbergen op  6 juni 2012, 17:56:27
Heb je de auto met garantie gekocht?

Zo ja, duidelijk zeggen dat je dit niet accepteert. Zo nee, pech.

Ik weet niet of er echt garantie op zit. Heb ik niet direct gevraagd. Maar het is een bovag bedrijf. Tenminste, staat op de site. Weet niet of dat nog gunstig is voor mij?

Rebecca Fontijn

ben je mooi ziek van dan calve

Roadkill (Michiel)

Motorsteunen breken wel vaker,dara hoef je echt niet hard voor over een drempel te rijden,als ze versleten zijn dan kan het geloof ik op den duur zelfs bij normaal optrekken gebeuren. Bovag garages geven btw volgens mij vanaf 4500 euro garantie,maar dan bestaat er ook nog zoiets als consumenten bescherming,weet niet wanneer de laatste apk is geweest?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rick Santbergen

#18
Citaat van: Calve op  6 juni 2012, 18:01:32
Ik weet niet of er echt garantie op zit. Heb ik niet direct gevraagd. Maar het is een bovag bedrijf. Tenminste, staat op de site. Weet niet of dat nog gunstig is voor mij?

Alleen als de auto boven de 4.500 euro was, anders heb je geen garantie bij Bovag.

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 juni 2012, 20:06:36
Motorsteunen breken wel vaker,dara hoef je echt niet hard voor over een drempel te rijden,als ze versleten zijn dan kan het geloof ik op den duur zelfs bij normaal optrekken gebeuren. Bovag garages geven btw volgens mij vanaf 4500 euro garantie,maar dan bestaat er ook nog zoiets als consumenten bescherming,weet niet wanneer de laatste apk is geweest?

Consumentengarantie is leuk en aardig. Maar als die vent nee zegt kan je het hooguit aanvechten en dat doet toch niemand.
APK is moment opname dus dat zegt ook niets.

De motorsteun breekt nu eenmaal weleens af, pech. Zo duur is het nou ook weer niet.


Het beste wat je kan doen is een vriendelijk gesprek met de verkoper. Misschien kan je de kosten delen of alleen het onderdeel betalen.

Calve

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  6 juni 2012, 20:06:36
Motorsteunen breken wel vaker,dara hoef je echt niet hard voor over een drempel te rijden,als ze versleten zijn dan kan het geloof ik op den duur zelfs bij normaal optrekken gebeuren. Bovag garages geven btw volgens mij vanaf 4500 euro garantie,maar dan bestaat er ook nog zoiets als consumenten bescherming,weet niet wanneer de laatste apk is geweest?

Laatste apk is bij aflevering. Dus staat op 31-5.

Ben er goed ziek van eigenlijk...

Ik ga gewoon een vriendelijk gespek aan. En ik hoop dat er wat uit komt. Maar na het boeken van de vakantie is de spaarpot aardig leeg.

Ik ga er morgen met mijn vader heen als het kan.

Die man zegt dat zelfs de radiator scheef staat. Maar dat staat hij altijd, dus ik denk dat hij niet weet waar hij het over heeft.

Roadkill (Michiel)

Motor steun is over het algemeen de kosten niet hoor,en als je goed kijkt is het over het algemeen goed te doen. (motorsteun denk ik 100 euri max (?) en denk dat je hem er met een uurtje wel onder kan hebben,mits een beetje knappe krik en goed gereedschap )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rebecca Fontijn

heerlijk straks heb ik tijdelijk 2 cabrio's voor de deur want onze karin komt gezellig met zus op de koffie dan staat er dus een clio en 2 meganes leuk foto momentje denk ik  !-!

Roadkill (Michiel)

Nou ik wacht in spanning af :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

@ Tedo,je hebt mail (gmail) kan mijn berichten nu hier weer niet openen (al die van Rebecca weer wel,wat een ruk systeem hier op de zaak... )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo


Heatzone (Mark)

Net met Kroonenburg gebeld om te vragen hoeveel het kost om eventueel nieuwe banden om de Nervasport velgen te leggen, 160 euro per stuk inclusief btw en balanceren :|

Met de velgen erbij wordt het dan wel vrij duur..  Overigens had ik dan wel kwalitatief goede banden, kon kiezen uit TOYO, Dunlop en Continental!

Kon ook kiezen voor nankang, dat scheelt best wel veel maar dat vind ik niet z'n bijzonder goede optie..

Rick Santbergen

Citaat van: Heatzone (Mark) op  8 juni 2012, 17:39:21
Net met Kroonenburg gebeld om te vragen hoeveel het kost om eventueel nieuwe banden om de Nervasport velgen te leggen, 160 euro per stuk inclusief btw en balanceren :|

Met de velgen erbij wordt het dan wel vrij duur..  Overigens had ik dan wel kwalitatief goede banden, kon kiezen uit TOYO, Dunlop en Continental!

Kon ook kiezen voor nankang, dat scheelt best wel veel maar dat vind ik niet z'n bijzonder goede optie..

Dan kan op veel plekken veel goedkoper.
Plaatsen waar ik ga betaal je alleen voor de band, balanceren is gratis.
Welke banden kwamen er dan op?

Rogier

Dan mogen er van mij wel gouden loodjes op je velg geplakt worden :D

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rogier

Ja dat is nieuw, krijg je als je teveel geld betaald voor het balanceren en banden koopt :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev