Advertenties


Meganes voor onze Trouwdag (foto's pag. 13 )

Gestart door Christian de Vriend, 19 juli 2011, 23:35:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Zoals menig van jullie weten ga ik 23 sept. trouwen met mijn lief,op de franse autodag kwam er een idee naar voren (zij het als gein) om een rij te maken van
meganes bij het stadhuis,al is het alleen om van de drank gebruik te maken erna  :q :q ;) :)

Om eerlijk te zijn begon dat idee me wel aan te staan,en mn vriendin zag het ook wel zitten (al heeft ze niks met autos)

Dus nu mijn brandende vraag,zijn er megane rijders die daar aanwezig zouden willen zijn?we trouwen om 3 uur in het stadhuis in vlissingen,jullie mogen natuurlijk tijdens de
plechtigheid aanwezig zijn.

Moet eerlijk bekennen dat ik nog moet gaan kijken hoeveel wagens we kwijt kunnen,en of de gemeente het goed vind ect.. ect..
maar we wilde alvast wel weten of er gegadigden zijn.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Een leuk initiatief !-! maar trouwen jullie dan zelf ook in 'n Megane (RS) :?

Christian de Vriend

Dat weet ik nog niet,een maat van me regelt dat,mijn megane gaat het zoiezo niet worden,gezien de staat waar die in verkeerd.

Het zou een Skyline R33 worden,maar helaas,de eigenaar moest hem verkopen ivm hoge kosten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Wordt voor mij Groene Platen maar ik ben van de Partij! 
Wie volgt mij?
Vul je zelf in deze lijst hier onder!

ShiftGear- Mégane II
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rick Santbergen

Opzich een leuk idee en zou je graag helpen. Echter vier ik op die dag mijn verjaardag thuis.

Jeroen

Neem je je gasten mee naar de bruiloft, gratis bier :)
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Rebecca Fontijn

super leuk initiatief heb, dit regelmatig mee gemaakt met collega's van mn vader als die trouwden stonden alle chauffeurs met vrachtwagens bij de desbetreffende trouwlocatie

vlissingen is niet bij mij om de hoek en moet kijken hoe het met mn pols gaat lopen...
maar ik ga ook mn best doen om juw dag een extra tintje te geven 

Karin


Tedo

Leuk initiatief! Ik ben zelf in 2006 getrouwd in een zwarte Megane II RS (geregeld via de plaatselijke dealer)  !-!

duiveltje018

Inderdaad een leuk idee.Maar vlissingen is niet bepaalt om de hoek haha.

Dennis Postma

Leuk idee, helaas heb ik geen Megane meer, ik had je er graag bij geholpen. Ik weet hoe leuk het is aangezien ik zelf vorig jaar getrouwd ben en met hulp van Michel toen ook even een Megane momentje had op de grote dag:


Rogier

Ik zou dan eem skyline R34 doen !-!, het is een leuk initiatief, alleen vindt ik het te ver rijden voor dit.

succes !-!

Benjamin Renon

Of een Evo. ;) Alleen dik twee uur rijden voor een paar minuten? Drank mag je laten staan aangezien ik weer nuchter terug wil rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Christian, valt er eventueel een slaaplocatie te regelen zodat we savond's niet na een slokje het hele eind weer terug hoeven te rijden want weet dat ik het er graag voor over heb om je voor deze gelegenheid bij te staan ;)

Colin

Ik ga het even overleggen met mun vriendin!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev