Advertenties


Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: paikey op 20 december 2010, 13:26:17
Rick,ook met winterbanden glij je door op ijs......als je eenmaal gaat glijde is er geen stoppen meer aan!

Klopt, echter de kans op glijden met winterbanden is kleiner dan met zomerbanden.
Er zit wel degelijk verschil tussen.

Ik kan me als koerier zijnde, dood irriteren aan al die mensen met zomerbanden. Als hun met 20 kilometer per uur wegglijden op een rotonde, terwijl ik er met 30 of 40 overheen zou kunnen.

paikey

klopt wel wat je zegt maar,ik moest remen anders had ik me collega op de motorkap liggen die met z'n fiets achter andere busjes vandaan kwam.....dus dan
rem je en ga je glijde.....

Rick Santbergen


Colin

Zo ook weer thuis na 1,5 uur op de bus te hebben gewacht  8)7
Velg ook weer terug gebracht ben benieuwd hoe die terug komt :x
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

wat was er dan verkeert aan de kleur ?

Colin

#65
Te grijs, zou meer chome moeten naar mijn mening. Hij ging het oplossen dus we wachten maar af. Jou bumper al weggebracht?

EDIT:

Dit idee dus:
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

neej nog niet weg gebracht.
Wacht ik nog even mee tot 2011.

Patty

Ik heb snel nog even een stukje gereden net... moet vanavond me auto inleveren aan me broer voor een grote beurt + nieuwe distributie riem :( tot woensdag dan maar...

Colin

Wordt ie alleen maar beter van + je kan er ook geen deuk in rijden met dit weer !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

ik heb de oplossing met dit weer gewoon lopend gaan geen schade geen kapotte bumper en geen winterbanden nodig hahahah
ik red me prima zonder mn biatch die stta braaf voor de deur  --


Colin

Zo heeft alles zijn nadeel, je kan bijvoorbeeld zomaar je arm (weer) breken als je op de grond valt  ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

sja daar zit ook weer wat in maar ik kijk goed uit als ik niet naar buiten hoef doe ik dat ook niet hoor wer een pol breuk betekent veel op geven

vanaf 1 januari zal mn waggel meer stil staan dan rijden beetje jammer weer wordt tijd voor het nieuwe seizoen

Patty

Net me auto bij de garage neer gezet... een auto van de garage meegenomen... een twingo :( :P

Stefan

Tis in ieder geval een Renault... Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Patty

daar is dan ook alles meteen mee gezegd :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev