Advertenties


Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Rogier. Daar hebben we ook nog wel conducteurs voor.  8)7 Ben benieuwd. Ik ben ook wel een liefhebber van de sneeuw.  Y

Rick Santbergen

Zout op het spoor gooien, dat zal ProRail leuk vinden  8)7

Rogier

ach ja, gelukkig neem ik geen gebruik van de trein na me werk, hier rijd syntus en dat is me een bedrijf, ze komen 9 van de 10x te laat.



Dennis Postma

Dennis net na een uur rijden veilig op het werk. :S

Tim

Hier (Alkmaar) vanmorgen geen problemen gehad (lag om 7:00 ook maar 1 cm sneeuw) gedurende de dag 10-15 cm gevallen en ipv de gebruikelijke 25-30 minuten naar huis rijden was het nu 50 minuten dus dat valt allemaal best mee.
Snap alleen niet waarom mensen maar 2 banen gebruiken als er 3 rijbanen zijn? Ik vond het wel makkelijk, kon zo doorrijden :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Citaat van: Dennis Postma op 17 december 2010, 17:55:37
Dennis net na een uur rijden veilig op het werk. :S

Nou Dennis, je moet je zelf maar overplaatsen naar Roosendaal en het traject Vlissingen - Amsterdam rijden, dan heb je het een stuk gemakkelijker!
Ik hoop dat je treinstel goed gevuld is met zand.

heb je trouwens rijbevoegdheid door heel Nederland? en mag je al het materieel van NS rijden?

Ben effe nieuwsgierig!

Groeten

Erwin
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Ik heb geen bekendheid op alle trajecten maar wel verspreid door het land. Verder ben ik bevoegd op alle materieel soorten die nsr momenteel heeft rijden.

Rogier

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8530728/__1_5_miljoen_uur__in_de__file__.html?p=11,1 een megane in de telegraaf gespot :P maar wat een slecht weer hebben ze toch in het westen

paikey

nou deze jonge kan ook weer naar de spuiter.......gister ochtend richting me werk door gegleden tegen een hek aan..
Voorbumper beschadigd en een scheur.....:(

@rogier,zijn trouwens 2 megane's in de telegraaf hoor.

Dennis Postma


Dennis Postma

Even een mededeling.

Zoals jullie wellicht al gezien hebben is er een nieuw board bij gekomen. Deze is bedoeld om je andere hobby's die je hebt naast de Renault Megane aan de andere forum gebruikers te showen. Helemaal nieuw is dit niet, we hadden tenslotte al de camera, miniatuur en motorfiets gedeeltes. Omdat dit zich beperkte tot slechts deze 3 hobby's en er ongetwijfeld hier mensen zijn met een andere hobby dan deze 3 kunnen deze personen vanaf vandaag ook hun hobby/verzameling showen aan de rest.

Ik zou zeggen, brand maar los.  !-!

Colin

Vandaag me velg (die weg was ter reparatie) opgehaald, bij thuiskomst bleek de kleur niet goed. Dus volgende week maar weer even terug.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Zonde peter.
Word het weer de bumper repareren of ga je nog kijken voor andere??
Lowered M3C GT

Rick Santbergen

No offence peter, maar misschien eens gaan kijken voor winterbanden?
In ieder geval succes met de afhandeling.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev