Advertenties


Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Hier is het net weer begonnen met vrij stevig sneeuwen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

#16
Hier is alles nog wit, maar het sneeuwt momenteel niet.

Toen ik vanochtend op de weg zat, irriteerde de mensen die buiten de bebouwde kom 45/50 kilometer per uur rijden mij.  l-

Vervolgens word ik raar aangekeken als ik iemand inhaalt.

Rogier

ben benieuwt of het met kerst ook sneeuwt, want een witte kerst is wel een behoorlijke tijd geleden.

Rick Santbergen

Een witte sinterklaas was laatst nog, dan moet een witte kerst ook kunnen.
Ik ga zondag voor 2 dagen na de Kerstmarkt in Keulen, hoop dat het daar beetje wit is. --

Rebecca Fontijn

het blijft hier sneeuwen  :? niet stvig maar toch heerlijk dan zo binnen bij de kachel

Stefan

Het heeft hier op het werk in Almere vanochtend eventjes gesneeuwd, maar nu is het alweer een tijdje droog.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

volgens buienradar begint het hier rond 1 uur te sneeuwen, ik heb die wolk gezien ziet er best goed uit :)

dan kan de slee weer de kast uit :P

Rebecca Fontijn

als ik buienradar bekijk raken wij ondergesneeuwt

Floortje

Hier sneeuwt het nog een beetje en is het al weer goed wit geworden de banden sporten van vanmorgen zijn weer weg.
Maar Volgens buienradar stopt het hier na een uurtje of 1 met sneeuwen.

Het ziet er op dit moment niet naar uit dat het een witte kerst wordt. Maar we wachten rustig af.

Hier in de buurt wordt goed gestrooid door de gemeente en rijkswater Die mensen verdienen een mooie bonus die gaan altijd maar weer de weg op om het voor ons goed te maken

Rogier

me auto is op het moment gewoon grijs van de troep van het wegdek.
maar me wens gaat toch nog uit na een witte kerst :P

Benjamin Renon

Een auto ligt nog onder de sneeuw en de andere is verschoten naar zwart/grijs/wit...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Patty

Citaat van: Rogier op 17 december 2010, 09:51:47
patty zien we de heledag niet meer op het forum :P zij is rondjes aan het rijden

Ze is alweer terug ;) Moest vanmiddag gewoon werken :( hij rijdt zo lekker!! heb al heerlijk op de snelweg zitten spelen ;) hier ligt gelukkig nog bijna geen sneeuw :) wordt later op de middag pas verwacht...
Nu nog een paar uurtjes werken en dan lekker aan de kerstborrel!

Dennis Postma

Hier dwarreld de hele tijd al wel voorzichtig wat naar beneden.  Y

Ik moet zo ook nog werken, maar hoorde dat het bij Utrecht al even mis geweest is vanmorgen. En drie keer raden waar ik vanavond nog heen moet.  l-

Rogier

na arnhem :P

rond amsterdam en utrecht is weeralarm code rood afgegeven, dus wordt voor jou geen ritje na het midden van het land dennis :P of met een zakje strooi zout voor de trein uit lopen ;)

Rebecca Fontijn

hier inmiddels 10 centimeter onherkenbare auto's die niet eens meer de brug op kunnen komen ik moet zeggen vindt het geweldig
net met de honden buiten geweest maar mn jack verdween half hahaha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev