Advertenties


Klets maar raak DEEL 131

Gestart door Benjamin Renon, 16 december 2010, 22:52:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rens

Wat is de reden dat je elke 15 pagina's een nieuw deel aanmaakt?
Niet voor het overzicht denk ik, want dat vind ik er niet beter op  8)7 o-) :q :q
Kan aan mij liggen :D
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Benjamin Renon

Wil je anders doorgaan tot pagina 200? ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rens

Nee, dat niet haha.

Ik ben natuurlijk hiervoor 9 jaar lid geweest van een andere club, dus ben niet veel fora's gewent, maar daar was er een Offtopic gedeelte, en konden de leden vrij topics aanmaken voor dingen die ze wilde melden.
Er draaide een scipt op het forum, dat berichten waarin 3 maanden niet was gereageerd, automatisch werden verwijdert.
Zo kon je dus aan de topic titel de inhoud aflezen zegmaar. Dat bedoel ik eigenlijk met dat dit dan minder overzichtelijk is.
Zal kwestie van wennen zijn, maar het viel me op dat jullie dat vrij consequent deden...
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Benjamin Renon

We doen dit al jaren zo en weet niet waar alle andere topics blijven. Ze zullen best wel ergens te vinden zijn. Ik zit op vrij veel fora en vind het wel prettig als een off-topic gedeelte kort is. Dan hoef je als je een tijdje afwezig bent geweest ook niet tig pagina's terug te gaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rens

Oh daarom zeg ik.. kweste van ff wennen denk ik. 8)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Stefan

Werkt prima zo al jaren Y
Meestal zijn de dingen die vele pagina's terug verteld zijn toch helemaal niet meer boeiend zoveel pagina's later :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is de wereld (die overigens niet plat is  :D) weer wit .....dus de biatch blijft mooi voor de deur staan

Patty

Terwijl jou auto voor de deur blijft staan becs... ga ik de mijne eindelijk ophalen bij de garage :) heerlijk! vandaag lekker rondrijden met me nieuwe autootje.. helemaal happy :D voor mij was het al kerstmis toen ik vanmorgen wakker werd :P Have a nice day allemaal! ;)

Rogier

patty zien we de heledag niet meer op het forum :P zij is rondjes aan het rijden

Rogier

CiteerMaar Rogier heeft toch een een vrouwelijke (verwijfde) kant.  Kon het even niet laten

Ik rij ook in een exclusieve auto (zie onderschrift) en die is er ook bijna elke meeting.

nu staan we weer gelijk benjamin, ik nam je in gronou in de zeik dus jij mag het nu ook ff :P
mijn wraak zal zoet zijn :D

Rebecca Fontijn

veel plezier en wees voorzichtig patty  !-!

Dennis Postma

Geef Patty eens ongelijk.  ;) Have fun met de coupe. !-!

Hier in Dronten is ook alles wit. Het is wel een prachtig gezicht om nu met de trein door het land te rijden.  o-)


Rogier

dat geloof ik graag dennis, hier is al het wit al bijna vergaan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev