Advertenties


poetsen

Gestart door wino, 24 augustus 2010, 00:20:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DHL

Het beste produkt aan betaalbare prijs vind je deze keer bij de Renaultdealer. Ze hebben er spuitbusjes... die moet je NIET kopen. Trekt op niets. Maar ze hebben ook vatjes van 5 liter dat normaal verdund moet worden. Kost niet veel en is zeeeeeeeeer krachtig. Ik verdun het nooit, enkel niet te lang op je banden laten of je hebt bruine banden...

Koentje

Ken je Dasty ook ergens halen dan bij de wibra?
Niet vanwege de winkel zelf hoor :P

theniels

ik zou het niet weten ik weet dat ze het daar hebben en neem dan meestal een paar flessen mee kan ik der weer een goed jaar tegen aan  :q
Citaat van: renault@soest op  3 september 2010, 23:09:23
die dasty werkt erg goed,de bandenboer hier in de buurt verkoopt ook dasty maar plakt er een eigen sticker op en verkoop de flessen voor 5 euro ps...


daar zijn ze dus ook te koop alleen is het dan ineens meer dan een keer zo duur !-!

Koentje

Oke bedankt. Ik denk da ik volgend weekeind is ga kijken naar dat spul.
Op andere forums hebben ze ook een goed woordje over te spreken :)

Rogier

ik heb zelf vorige week me wielen ingesmeert met wheelwax, dat werkt echt je spuit alles er veel makkelijker vanaf bij de wasbox.


boertje (Sander)

Velgen reiniger van Comma. Werkt op mijn velgen echt perfect.
Even velgen nat maken, spul erop sprayen, met de kwast goed poetsen in alle hoekjes en afspoelen.
Kost geen drol dit spul, bij ons op de zaak dan.

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

nd-photo.nl

Dasty is geniaal, kost geen drol en reinigt als een malle! Gebruiken het ook om o.a. het gasfornuis te cleanen etc etc

theniels

@ koentje

Heb je het nog geprobeert?

Koentje

theniels, ik heb het al in huis alleen ik ga het vrijdag avond of zaterdag doen.
Ik zal wel een foto maken van voor en na het wassen.

theniels

ja ik weet zelf wel dat het goed werkt maar was wel benieuwt naar je reactie ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev