Advertenties


water onder auto

Gestart door caroline, 1 maart 2012, 15:45:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

caroline

Hallo ,
Eind 2011 kochten wij een nieuwe megane cabrio coupe . Nu merken wij dat er onder de wagen steeds een plas water staat ( met plas bedoel ik toch een serieuse plas, water loopt soms onder de auto uit als hij in de garage staat ) . De airco staat wel steeds op , s' zomers is het logisch dat de er onder de auto water staat maar s'winters?? Wanneer we dit melden aan de garagist zegt hij dat dit normaal is ook al staat de airco op warm ..... Iemand ervaring mee ?? Onze vorige auto had ook airco maar nooit stond er s'winters water onder ......raar ... :?

johanb

Mij hebben ze toch steeds verteld dat door het gebruik van de airco er steeds water uitloopt. Wss door het gas dat in de airco zit, dit geeft dan condens.
Mijn airco staat bijna nooit op maar de momenten dat hij opstaat heb ik ook wel water onder de wagen (ook een cc).

Dante

Onze bussen lekken 's zomers idd ook veel water bij de airco-unit.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Airco een paar minuten voor het eind van de rit uitzetten, dan kan e.e.a. nog wat droog waaien. Er kan echter altijd wel wat uit lekken, zeker bij intensief gebruik (in de zomer).

matthew

Het is idd normaal,officieel moet je ook je airco ongeveer 5minuten voor einde van je rit uit zetten en dan zul je het ook (haast) wel niet meer hebben.

Airco haald vocht uit je auto en dat moet afgevoerd worden.

Het is pas foute boel als je altijd de airco aan hebt en er komt geen plas te liggen.(dan loopt het de auto in waarschijnlijk,maar dat is hier helemaal niet aan de orde)

caroline

Bedankt voor jullie reacties   _o_ !! Blijkbaar hoeven we ons geen zorgen te maken en we zullen idd eens proberen met de airco eens af te leggen .....

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev