Advertenties


autowax wit uitgeslagen op bumpers

Gestart door meganeIIIestatezwart, 4 juli 2011, 08:29:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganeIIIestatezwart

Weet iemand hier hoe ik valma auto beauty wax van mijn bumpers af kan halen.
Ik dacht dat het ook wel kon als ik de bumpers ook even mee zou nemen maar dit spul gaf een witte waas overde bumpers. Ik heb een megane III estate zwart met niet meegespoten bumpers. Ik heb er al van autoglym bumper care opgedaan maar dat maakt het niet mooier.....
En ja hoe dom kun je zijn, ik weet het.
Stephan.

Roy (Coup a One)

#1
Ja het is gemakkelijk te verhelpen maar het kan wel zijn dat je het vaker moet herhalen Y probeer het gerust eens met bumper zwart, wat ook wel wil is kunstof magic (dit is blanke wax) o-)

Mocht je het probleem verholpen hebben, probeer het dan met No Touch Wet'n Protect "wet-look" voor auto banden (dit gebruik ik meestal v/d rubbers want dit gaat het uitdrogen tegen, tevens is het natuurlijk ook v/d auto-banden te gebruiken). De revolutionaire WET-formule zorgt voor 'n super mooie glans en voorkomt uitdrogen, in tegenstelling van andere wet-look producten bevat de "no touch" formule geen petroleumdistillaten waarvan bekent is dat ze schadelijk zijn voor banden en scheurtjes vertonen na lange duur van gebruik! Voor het beste resultaat het middel op 'n doek spuiten en dan aanbrengen op de te behandelende plaats(en) "want glans doet het altijd bij show end shine" ;) Sucses met poetsen !-!

Erwin Haanen

meguiars tyre gel helpt ook heel goed hiertegen,groetjes.
megane 4 station 1200 gtline

meganeIIIestatezwart

Ik ga aan de slag, hoor net dat even inwrijven met siliconenspray ook een aardig resultaat kan opleveren.
Hoe staat iedereen tegenover het merk autoglym ?


Erwin Haanen

autoglym is absoluut niet slecht,ieder heeft zo zijn eigen merk,ik ben persoonlijk meer voor poorboys met nog een snuifje meguiars erin :)
megane 4 station 1200 gtline

leepje

klonk gek, klinkt nog steeds gek, maar....pindakaas werd aangeraden op sommige forums.
Na wat langer zoeken kwam ook arachide olie tevoorschijn....(pindaolie). (Vomar 1,89 liter)

Ook ik was stom om dit probleem te hebben.
Eerst getest op de 15 jaar oude ford van me dochter.....werkt top    :shocked:

Daarna heeeellll klein stukje stukje op de megane gedaan....TOP... :shocked:

toen de rest maar, werkte.... !-!

Dynarood

Had hetzelfde voor met mijn megane 1
Als je het insmeert met zwarte schoensmeer, is het ook verholpen! Lekker makkelijk!

Tedo

Citaat van: meganeIIIestatezwart op  5 juli 2011, 10:50:03
Ik ga aan de slag, hoor net dat even inwrijven met siliconenspray ook een aardig resultaat kan opleveren.

Zo haal ik het ook altijd weg; gaat prima!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev