Advertenties


levertijd Megane III 110 CDI

Gestart door marco, 1 april 2011, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jozef

deze reactie kreeg ik toen ik vroeg waarom het zo lang moest duren:
- De fabriek in Japan waar de radio's worden gemaakt is met de grond gelijk gemaakt.
- Wegens het goede jaar qua verkoop, kan Renault op het moment helaas de productie niet aan.
- Met name de productie van de 1.5 dci 110 pk motoren verloopt zeer moeizaam, vanwege de vele lease aanvragen.

marco

Matthew je werkt zeker bij Renault en anders zou je er zeker moeten gaan werken.
www.Renault.nl/werkenbij hier alvast een link.

Rogier


Benjamin Renon

#63
En niet hij alleen. ;)

Ondanks dat vind ik niet dat wij de info moeten geven betreffende de lange levertijd. Dat is iets voor je eigen dealer!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

marco

Eind november wordt mijn megane geleverd januari pas rijden ivm niet uitleveren van auto door lease maatschappij.
Fijn hoor denk dat ik ook maar bij Renault ga werken had ik mijn auto misschien wel binnen een jaar gehad.
Ben benieuwd of ik hier ook weer een positieve reactie op krijg.

matthew

Dat ligt aan de fabriek,daar kunnen wij met zijn allen echt weinig aan doen.
Ik snap ook wel dat je hem liever sneller had gehad,ik snap alleen niet dat je dan op ons hier watkritiek erover geeft.
Jouw leverende dealer is de enige die jou continu de informatie kan verstrekken.
En een jaar wachten is idd erg lang en niet leuk.

Coelacanth

Laatste prognose is week 46 voor mijn Estate Bose, zonder extra's, Noir Etoille.

Productie zou begin Okt weer hervat worden. Ik neem aan dat de productie van een auto op 1 werkdag plaats vindt, hoe lang is de periode daarna, dus van fabriek tot NL dealer ?

Coelacanth

Nog beter: dealer belde; volgende week aflevering    8)

Maurice

Normaal zal de onze morgen of overmorgen geleverd worden bij de dealer, 1week voor prognose dus !-!
Als er niets tegengaat :x

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


Maurice

Hij staat bij de dealer te blinken
Nu nog wachten op de id platen in het beste geval donderdag, dus pas vrijdag rijden ;(

marco

Ja hoor hij wordt geleverd volgende week !-!
Nu maar hopen dat ik de kleur goed vind!!
Een jaar na bestellen wordt hij geleverd en Renault weigerd iets extra te doen!

nielsjoh

Een jaar is npg niks vergeleken met de levertijden in de oude DDR :p, daaar moest men soms wel 18 jaar wachten op een auto, dus als een kind geboren werd werd eral een auto voor besteld, haha :p
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

robinrx

mijn coupe gt-line komt in de week van 9 januari  8) 8) 8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev