Advertenties


levertijd Megane III 110 CDI

Gestart door marco, 1 april 2011, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nter6

Prettig om horen Hans56. Dan zal het zeker niet meer lang duren.
Ook ik heb vandaag goed nieuws gehad. De wagen is geleverd. Ik heb hem al gezien.
Ergens begin volgende week kan ik hem gaan oppikken. !-!

Hans56

Nter6, gefeliciteerd. Hoelang heb je moeten wachten?

Nter6


Hans56

9 maanden levertijd!!! Geen bose installatie maar een andere auto met mooiere kokosmatten als alternatief en ook nog eind september leveren! Heeft iemand ervaring met goede geluidsinstallatie (geen Bose)in een estate serie 3?

Coelacanth

De dealer biedt omzetting aan naar:


  • GT Line met Parrot en mattenset
  • Dynamique met Parrot, Pack Style 17", leer, aut. handrem en mattenset

Volgens de laatste berichten zou de productie van de Bose modellen eind Sep/begin Okt hervat worden.

JMC

#35
Citaat van: marco op  1 april 2011, 16:41:22
Wie weet er meer over de levertijden van de nieuwe Megane estate 110 CDI.
Ik heb wel een brief gelezen via de lease maatschappij van Renault Nederland over productie stop vanwege motor levering problemen.
De productie zou hervat worden in Juni 2011 en levering auto Augustus of September 2011.
Heeft iemand hier ook van gehoord op internet kan ik geen bevestiging vinden.


Ik heb mijn Megane EstateIII 110, besteld begin februari 2011 met levertijd mei 2011.  Krijg te horen dat hij op 13 juni in Valencia van de band rolt. Maar transport naar Belgie gebeurt met schip. Auto zou nu week 30 geleverd worden. Ik vind dit heel lang en heb klacht neergelegd bij Renault importeur Nederland. Die werken er nu aan om tot een compromis te komen. Let wel, de dealer kan hier niks aan doen, maar ik denk dat er meer klachten moeten gestuurd worden, zodat Renault als hoofdconcessie hier misschien iets aan kan doen. Van Spanje naar Belgie kan sneller dan 6 weken in mijn ogen. Ik weet dat transport geld kost, maar als je 8 auto's op een vrachtwagen zet, dan moet dit toch sneller kunnen denk ik. Ik ben best bereid een paar honderd euro meer te betalen, en dat heb ik ook gemeld.

Hans56

Het schijnt dat wanneer de auto zogenaamd gekoppeld is er meer zekerheid omtrent de leverdatum kan worden afgegeven. Wat ik begreep is dat wanneer alle onderdelen voor jou type auto beschikbaar zijn dan wordt de auto gekoppeld en komt de opdracht in de wachtrij te staan om gemaakt te worden.
Gezien de fabriek per dag een vrij constant aantal auto's kan maken is de voorspelling wanneer je je auto op transport gaat vrij nauwkeurig.
Mijn auto is nog steeds niet gekoppeld. Ik heb een bose uitvoering besteld, maar de bose fabriek kan de vraag niet aan. (Of zou er een inkoper hebben zitten slapen?)
Goed ik wacht al vanaf januari en ik hoop dat de auto nog op zomerbanden wordt afgeleverd.   

Coelacanth

Citaat van: Hans56 op 30 mei 2011, 20:29:03[...] maar de bose fabriek kan de vraag niet aan. (Of zou er een inkoper hebben zitten slapen?)

De Bose leverancier is getroffen door de Tsunami, vandaar de leveringsproblemen met de Bose uitvoeringen.

Hans56


Coelacanth

Citaat van: Hans56 op 31 mei 2011, 21:46:31
Hoe weet je dat?

Dat heeft de dealer gecommuniceerd naar klanten die een Bose editie in bestelling hebben staan. Daarbij werd een omzetting aangeboden zoals in mijn eerdere post beschreven, indien men niet zo lang wil wachten.

Hans56

Coelacanth, dank je voor je antwoord. Je hebt gelijk dat is inderdaad teruggekoppeld, maar de dealer had zelf zijn twijfels. 'ze schuiven nu alle schuld op de Tsunami' waren letterlijk zijn woorden. Vandaar het ongeloof.
Vandaag werd ik gebeld door de dealer, de auto is gekoppeld en wordt nu eind augustus verwacht.

matthew

Komt inderdaad door de tsunami.

En de Bose uitvoering is ook weer gewoon te bestellen,dus alternatief hoeft niet meer.

Marc

Denk maar zo als het nog lang duurt voor je auto komt
Kan je nog mooi sparen ;-) En rente trekken van het bedrag

sla je 2 vliegen in een klap
Renault Megane  2005 1.5 DCI

marco

Laatste nieuws levering week 42 waarschijnlijk.

Hans56

Tjonge tjonge eind augustus wordt eind september!!! Dus een levertijd van 10 maanden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev