Advertenties


8-10 april 2016 (onder voorbehoud) - Clubweekend in de Eiffel (DE)

Gestart door Benjamin Renon, 16 augustus 2015, 09:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem

Daarvoor moet je in het clubwinkel topic zijn. Het geld terugkrijgen komt wel goed.

Bobo1.6

Als het allemaal te lastig word, stort je maar alles terug en regel ik het daarna wel  !-!

Willem

Voor ons gemak krijgen jullie gewoon beide het geld terug wat jullie hebben overgemaakt. Wat weer terug naar de club moet aan VIP lidmaatschap en stickers e.d. is handiger om dat zelf even te regelen.  :)

Willem

Ik heb bij deze het evenement verplaatst naar 8-9-10 april 2016 nog enigszins onder voorbehoud ivm eventuele evenementen. We gaan deze keer opnieuw voor een leuk en gezellig weekend waar we je niks verplichten. Aangezien het nog wel even duurt voordat het april is, hopen we op een grotere opkomst. Alvast aanmelden of laten weten dat je geïnteresseerd bent? Graag!

Bobo1.6

Voor mij zijn die datums geen probleem dus vooralsnog heb ik interesse! !-!

mark

Als ik dan die zaterdag vrij heb/kan krijgen kom ik ook ff een dagje.  !-!

jarno27


jarno27

Is dan nog steeds in duitsland of gaan we dan naar emmen?
Emmen is voor iedereen te doen en denk dat we dan wat meer mensen trekken. Wil me verders niet bemoeien met planningen of dergelijke het is maar een ideetje  o-)

Willem

Of gewoon beide  ;) Tenminste, dat is de bedoeling. Emmen is dan maar een middag.

jarno27


Willem

Even omhoog halen. Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen interesse hebben? Graag even laten weten. Qua datum moet het voor iedereen nog in te plannen zijn lijkt mij en voor de kosten hoef je het zeker niet te laten.

jarno27

Ja wie gaat er gezellig met ons mee?
Het is dan stuk beter weer om te camperen !-!
En met zijn allen maken we er een leuk weekend (feest) van  !-!

Bonafide50

Ik heb wel interesse, maar of ik mee ga is nog even onder voorbehoud.
Misschien een idee om deze meeting op meerdere forums te plaatsen voor meer aanmeldingen?

Zal vast wel een hoop animo voor zijn.
#GoLow
#BePatientImLowered

jarno27

Super  !-! Als je nog meer mensen weet met een megane nodig ze uit op het forum mag best

Wielo

Bij leven en welzijn ben ik er bij
Het circuit rijden dat doe ik dan wel virtueel
Vrijdag avond meld ik me en Zondag weer naar huis
Kan zijn dat me zoon mee komt nog niet zeker

Regards
We dont remember the day s only the moments

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev