Advertenties


computer gegevens bij kilometer teller

Gestart door Koentje, 31 oktober 2009, 16:54:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje



Hoe ken het dat in het display'tje het niet aangeeft hoelang ik nog met een tank ken rijden?

Robin

Hoe leeg was je tank op dit moment? Soms als hij bijna leeg is dan geeft hij dat niet meer aan.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

djo231

Ja ik krijg altijd hetzelfde als ik nog 50km kan rijden met mijn tank, maar als ik echter onder de 50km komt krijg ik ipv 50km, - - -km

matthew

zodra je op reserve rijd gaat dit op -- staan en dit geeft gewoon aan dat je moet gaan tanken.

Echter zit je tank vol en dit werkt niet,dan wordt het niet aangestuurd vanuit de rekeneenheid.

Koentje

Hij geeft dit altijd aan, ook als de tank vol is  :?
Ik zal vanaaf een foto maken zodat jullie ook kunnen zien dat er genoeg benzine erin zit.
Ben nou weer ff weg met de auto.

Koentje


ErikVr

De zaak misschien even helemaal resetten? Dat wou bij mijn megane nog wel eens helpen als hij onverklaarbare comp probleempjes had.
Het kan in ieder geval geen kwaad.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Koentje


djo231

heb je niet een knop waar je mee kan schakelen zit aan de kant (bij mij dan) waar je je ruitenwissers mee bedient.

Deze geeft dan ook vaak aan van het gemiddelde verbruik op 100km?
En net als deze wanneer je moet tanken.
En je hebt er nog meerdere, hoeveel liter je hebt verbruikt na je laatste tank-beurt (geeft hij bij mij wel aan tenminste)

Succes in ieder geval

Koentje

Jah die knop heb ik ook.
die heb ik vanaaf ook gebruikt om een foto van te maken

djo231

Oke en die moet je dan ong 5 sec ingedrukt blijven houden, dan krijg je als het goed is overal  - - - - -  te staan en is hij gereset

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

RobScénic

Bij de R19 moest je het knopje van de dagteller met de klok meedraaien, dan resette hij zich.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

JoosTy

Ik heb het ook gehad, weet het niet precies meer hoe het ging maar het was zoiets:

Druk je boordcomputer knopje (ruitenwisser hendel) en zet je contact tegelijk aan.
Nu komt je computer in een soort van test programma. Schrik niet van alle wijzertjes die gaan bewegen. :P
Na een aantal keer klikken op het knopje kom je waarschijnlijk code P tegen. Dit is een foutmelding. Druk nu op het reset knopje op je dashboard.
Nu gaat de foutmelding als het goed is weg. en zou het opgelost moeten zijn.

Grtz Joost

Koentje

Oke. ik zal vanmiddag ff proberen rond half 2.
En dan zal ik het wel ff laten weten of het is gelukt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev