Advertenties


nico's megane coupe 2.0 16v

Gestart door nico flik, 15 april 2009, 22:08:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nico flik

hallo,

ik ben nico en rij al een poosje rond in deze wagen:



een 1.6 8v







maar ik heb sinds kort er een rmc 2.0 16v bij gekocht en hier wil ik mij project van maken








mij plannen met deze wagen zijn:

-motorblokje eruit takelen en nakijken/distributie/koppeling/misch laten tunen
-helemaal strak maken  deursloten/achterklep/zijpinkers/logo's/dakstrips etc
-verlagen
-de gehele bodykit overzetten vn mn 1.6je
- leren interieur overzetten/laten bekleden
- en ik verzin onder de werkzaamheden vast nog wel meer dingen.


ik ben vanavond alvast begonnen met het plaatsen van een kw schroefsetje(met dank aan avmj !-!)
zo staat hij er nou bij(hij word nog wat opgeschroefd).










ik zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen :)


nico flik

ik heb weer een update, heb vanavond het blokje er uitgetakeld om hem na te kijken.







ook heb ik van de week alu tellerringen gemonteerd


.

en heb gister ook nog een vol leren interieur gekocht wat ik zaterdag op ga halen.

ik zal zaterdag wel ff foto's posten.

nico flik

weer een update. heb vanmorge een leren interieur opgehaald van een ph2 ziet er super uit







het lijkt zwart op de foto maar het is een btje donker grijs blauw achtig
de deurpanelen enz zijn er ook bij staan allen niet op de foto.
heb vandaag ook het blokje voor een groot gedeelte gestript en begonnen met het inlaatspruitstuk te schuren/ polijsten


nico flik

weer een kleine update heb het blokje helmaal gestript en vandaag pakkingsets/keringen/koppelingset besteld.ook heb ik vandaag het blok schoongespoten.
voor:






'

en de onderdelen die er af komen:









na het schoonspuiten:









ik zal vant weekend het onderblok ff weer in de zwarte lak zetten als dit klaar is zal ik wel weer een update doen.





nico flik

ik heb vandaag mn motorblokje ff weer in de zwarte lak gezet, knapt er direct een stuk van op als ie weer mooi zwart is







ook is vandaag mn koppeling en distributie binnen de pakkingset komt maandag dus dan kan het blokje weer in mekaar :)

nico flik

 weer een update.

ik ben afgelopen donderdag weer ff bezig geweest met het polijsten met het spruitstuk ik had het klaar toen zag het er zo uit:






ik had em dus klaar en ik was bezig met het schoonmaken van het spruitstuk aan de binnenkant
en toen heb ik hem op de een of andere manier laten vallen met het volgende probleem:



een bevestigingspunt afgebroken daar was ik dus totaal niet blij mee. maar mn va gaat er maandag mee naar een bedrijf bij ons in de buurt dat em waarschijnlijk wel kan lassen en opnieuw vlakken.

ik hoop dat het goed komt ik heb overigens de rest van het blok zo goed als opgebouwd alleen de bak nog en het in- en uitlaatspruitstuk.



nico flik

zo eindelijk weer eens een update.

het duurde even want had het druk met een andere hobby van me namelijk:

autocross.







ben overigens 5e geworden :)


maarjah ff weer on topic.

me vader heeft vandaag m'n spruitstuk weer opgehaald ziet er weer goed uit.
direct maar begonnen met verder opbouwen.









zo dat was het weer voor vandaag ik denk dat ik van het weekend een poging doe om het blokje er in te hangen als ik tijd heb.

jullie horen het wel weer

nico flik

weer een update ik heb het blokje er weer in zitten en loopt weer super hijs een stuk sneller als de 1.6e waar ik normaal in rij:P
ik zal binnenkort ff wat foto's posten.
dus dat word binnekort beginnen met de spullen overzetten.

jullie horen ng van me

nico flik

ik rij nu al een poosje in de 2.0 16v bevalt super o-) loopt ook ng steeds goed.
maar ik doe binnenkort alle 3 de megane's en de onderdelen in de verkoop ;( ik heb namelijk een ander projectje gekocht een dodge w200 5.2 v8 :9~ ik ga hem binnenkort ophalen ;) als ik hem thuis heb post ik wel wat foto's.

gr nico

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev