Advertenties


24 juni 2012 - RMC meets forumleden part 3

Gestart door Rick Santbergen, 23 mei 2012, 13:52:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ard Klok

Ook ik had hier heel graag bij willen zijn, maar moet helaas werken.

Rebecca Fontijn

kom op mensen zelfs gronau en nijkerk werd beter bezocht als club dat moet nu ook kunnen toch
ik mis echt namen hoor .....beetje jammer eigenlijk

ik ga er echt alles aan doen om met eigen auto te komen  !-!

Edwin Postma

Citaat van: Rogier op 12 juni 2012, 17:40:59
@ Edje, ze stonden toen niet eens bij ons de buurt ;) en het was de vr6 club en niet het vw forum ;) het enige wat zij steeds deden waren burnouts trekken op de terug komst van hun tour rit meer niet ;)

Ik dacht het vw forum maar maakt niet uit.

Ik kan me herrinneren dat we tijdens de fotoshoot met mariska dat er 1 vol door de plas jaagde tussen de fotograaf en mariska's auto o-)
Truckertje

Rick Santbergen

Citaat van: edje op 13 juni 2012, 08:48:35
Ik dacht het vw forum maar maakt niet uit.

Ik kan me herrinneren dat we tijdens de fotoshoot met mariska dat er 1 vol door de plas jaagde tussen de fotograaf en mariska's auto o-)

Dit jaar ben ik erbij ;)
Dus dan gebeurt het niet :P

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

dat waren niet de mensen van de club die er ook stond, dat waren mensen die zin hadden om de boel een beetje te verzieken.

Rick Santbergen

Ondertussen toch al op 17 aanmeldingen. Gaat de goede kant op :)

Brian

Ik moet even kijken hoe het loopt(op werk enzo), laat het wel weten
Het onmogelijke doen we direct; wonderen duren iets langer, maar garanderen doen we niet

Thijs

Ik kijk er erg naar uit !-!

Zie zo wie zo al paar bekende voor me  --
Haast je wanneer je tijd hebt, dan heb je tijd wanneer je haast hebt!

JanJ


juul

Gaat hem helaas niet worden voor mij, is het laatste vrije weekend voor de vakantie, dus moet nog wat dingen afmaken.

Dennis Postma

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 12 juni 2012, 19:32:52
misschien een ideetje om het eens onder de aandacht te brengen door een pm aan alle hier geregistreerde forumleden door de mods?? Toen ik nog geen betalend lid was keek ik hier eigenlijk ook nooit. Kijk ook maar eens naar het lijstje,zijn bijna allemaal betalende leden die er op staan..  Btw ik had echt willen komen,maar nogmaals verjaardag thuis gaat voor ; )

We moesten even kijken hoe we dit het beste aan konden pakken aangezien we ook de forumleden wouden bereiken. Als het goed is heeft iedere forumgebruiker een PM gehad. De reden dat we het deze keer niet direct via mail gedaan hebben is dat we niet van elke forumgebruiker het e-mailadres hebben zonder alle accounts door te spitten.

Foutje van mijn kant is dat het onderwerp van het bericht niet aangepast is. Maar de inhoud is duidelijk.  ;)

Dus kom maar op met de inschrijvingen, er kan nog veel meer bij.  !-!

Rebecca Fontijn

ik denk dat er vanuit purmerend 2 autoos komen ...moet rick nog mailen

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Helaas moet ik er weer van afhaken ivm een verjaardag van mijn Zus.  :neen:

Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn want vorig jaar was het onwijs gezellig.  ;)


Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev