Advertenties


ddt4all megane 4

Gestart door Hans 1982, 26 februari 2019, 18:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Hahah mooi dit! Geniet ervan alvast  _o_ !-!

Bassman


Hans 1982

Maar is het een nieuwe of een gebruikte auto. Na 2016 zit het er dacht ik namelijk al standaard in.

Bassman

#33
Het is een megane estate gt line uit 2017. Tijdens de testrit heb ik het echter nergens kunnen ontdekken. Volgens de dealer zat het er ook niet op...

Het is een 8.7 inch rlink 2 scherm met voor dr rewt alle opties

Hans 1982

Dan moet het er al gewoon op zitten. Mijn megane is uit 2016 en daar zit het ook al in.

amvih

Standaard zit het erop vanaf auto's die na mrt 2017 zijn geproduceerd. Daarvoor niet standaard maar dus wel via de bekende omweg te programmeren.
Het ligt er dus aan wanneer je auto is geproduceerd in 2017?
Nog even voor de duidelijkheid, betreft dus de productiedatum en niet de datum van kentekenafgifte.

Bassman

Zodra ik de auto heb ga ik het nakijken!
Ik hou jullie op de hoogte.

Dank je wel voor de reacties!

Bassman

Helaas geen AA aanwezig.
Ik zit nu op softwareversie 2.2.19

Contact gehad met de dealer. Hij kan hem upgraden tot 7.#,#

Cocoon

Wel vreemd, mijne is van november 2017 en daar zit het wel op.
Software versie maakt volgens mij niet uit.

Heb je op je telefoon al Android auto geinstalleerd? Dat moet eerst.
Daarna de telefoon met kabel verbinden aan de auto en dan krijg je de optie om android auto te kiezen.

Overigens vind ik het persoonlijk waardeloos dat niet het hele scherm gevuld wordt.
Je kunt wel ergens in android auto de instellingen wijzigen naar 720p scherm, dan is het iets groter.
Maar nog altijd niet schermvullend  :neen:

Bassman

Nee het zit er helaas niet op. Ik had in de clio ook AA geinstalleerd. Over eem paar weken wordt 7.# geïnstalleerden dan kan ik het weer activeren. Nog even geduld...

Bassman

Heeft iemand al geprobeerd AA te activeren middels de Developer mode?

Felix

@Bassman, ik heb het wel eens geactiveerd op iemands Clio IV (Met ddt4all). Ik weet niet of dat bij de Megane ook zo gaat, maar het zal vast niet veel verschillen lijkt mij.

Bassman

Bij mijn Clio heb ik AA ook laten activeren middels Ddt4all maar het schijnt in de Megane te kunnen zonder externe hardware middels de developer optie...

Felix

Om de developer modus te komen heb je een usb stick nodig.
In dit filmpje is het mooi te zien.



alex1968

Heeft iemand de DDT4all software voor me of een betrouwbare link.
Alvast bedankt Alex.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev