Advertenties


Waarschuwing van Renault : do not upgrade R LINK2 versie 15.703

Gestart door haelewyn, 13 juli 2017, 20:01:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haelewyn

De tekst van de waarschuwing in het systeem van Renault zelf (opgezocht op mijn chassis nummer voor instructies etc betreffende mijn auto) :

"""" Nieuwe richtlijnen vanaf 30 juni 2017 : Indien R Link2 nog uitgerust is met versie 15.703 mag er absoluut geen upgrade uitgevoerd worden met de versie 17.803 en moet u wachten op verdere informatie  """

Voor wie er wat mee kan. Een gewaarschuwd man is er twee waard.


mark29

Heb er nog niks van gehoord. Waar haal je dat vandaan?

haelewyn

#2
De Renault dealer in mijn buurt (in BE). Ik had gevraagd of er op mijn 'nieuwe' Megane van 2016 acties waren geweest of zaken uit te voeren / updates en ze gaven mij dat er enkel dat was.
Er staat nog bij dat de verspreiding van het bericht moet gedaan worden van 30/06/2017 tot 31/12/2017. Nog redelijk nieuwe info precies.

mark29

Ok op megane 4 dus, dat had ik net niet gelezen op de telefoon, zal het wel via icm aangegeven worden.
Ik doe erg weinig met nieuwe autos.

haelewyn

#4
Inderdaad. Voor Megane IV.

Ik wou dat ik alle dagen wat kon doen met auto's omdat het mijn passie is.    :9~
Maar ik ben 100 % niet vertrouwd met het merk Renault. Ik vond de Megane IV  gewoon liefde op het eerste zicht.
Hopelijk wordt het een leuke relatie ook..

puccini

#5
@haelewyn

Een beetje vreemd ik rij nl aan bijna één jaar (Megane 4 van 2016) met versie 17.803 en niets vreemds opgemerkt !
Megane IV HB TCe 130 Bose

haelewyn

Tja..    De info komt van Renault en ze zullen er hun redenen wel voor gehad hebben zeker ?
Heb jij de 17803 er als eerste versie opstaan of als update ? Het maakt een verschil. Er kan iets mis zijn met de update maar niet met de versie zelf bv.
Goed dat dat allemaal prima voor jou loopt. Aan de andere kant ga ik na dit bericht toch maar even niet updaten,alleszins tot tegenbericht van Renault of tot de oude versie op zich ook problemen zou geven (zaken die niet meer willen draaien op oude versie bv)

puccini

#7
@haelewyn

Auto van april 2016,  in juni/juli 2016 kwamen er nw kaarten en daar moest het systeem eerst voor worden geüpdatet (naar 2.2.17.803) en daarna konden die kaarten er pas op.
Megane IV HB TCe 130 Bose

Hans 1982

Volgende week donderdag wordt mijn Megane geleverd. Ik zal dan ook even kijken wat voor versie er nu op staat bij nieuwe auto's

haelewyn

Ok. Mijn auto is nieuw ingeschreven in Duitsland (ben ik ondertussen ook achter gekomen) eind augustus 2016 en heeft de bewuste versie 15.703 er nog op staan.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev