Advertenties


1e en 2e versnelling beetje moeizaam

Gestart door davarious, 1 juli 2008, 13:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mike R.

Citaat van: matthew op  4 juli 2008, 18:11:05
kijk bij een van onze clubsponsors die doen versnellingsbakrevesie ,je kunt altijd bellen en informeren wat het kost,ik zie wel dat je geen lid bent dus je krijgt geen korting

Bedankt voor de tip. Lid worden kan altijd natuurlijk en met en dergelijke prijs is het zeker een groot voordeel om lid te worden lijkt mij.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

davarious

Nou heb even met de zaak gebeld waar ik hem heb gekocht en ze zijn vanaf volgende week met vakantie.
Dus ik moet even halve wege augustus even bellen en dan kan ik de auto langs brengen.
Ben hem dan ongeveer een dag of 4 kwijt en dan wordt de bak gemaakt.

en dat helemaal voor niks (garantie)  :P o-)

davarious

Citaat van: Remko de W. op  5 juli 2008, 19:29:10
das niet voor niks hoor, voor die garantie heb je gewoon betaald... Y

wel mooi dat het geregeld word, zo hoort het ook natuurlijk... !-!

ja dat dan weer wel, maar dat kan nooit tippen aan de kosten voor de reparatie.

davarious

Citaat van: Remko de W. op  6 juli 2008, 15:15:46
in dit geval niet nee, maar dat weet je vantevoren nooit toch... ;)

Nee klopt.. maar niks in het leven weet je van tevoren. want alles kan ineens veranderen.
Nou maar hopen dat ik donderdag de 25 miljoen win, daar heb ik tenslotte ook voor betaald! :D

BlueStar

Ik heb diezelfde probleem ook, alleen heb ik het als de auto nog koud is. Als de auto al een stuk heeft gereden waardoor alles mooi op temperatuur is, schakelt hij zonder problemen door. Nu is mijn vraag of de bak dan nog wel helemaal in orde is, want mij lijkt het zo niet te horen.

Bedankt!

matthew

Dan zou ik de versnellingsbak spoelen en dan verse bakolie er weer in.

testit

Ik heb nog een goede bak liggen voor 150 kan je hem ophalen,


BlueStar

Ik had sindskort de versnellingsbak een revisiesetje in laten zetten, dit omdat hij lek was.

Als ik een tijdje heb gereden dan schakelt hij perfect.. alleen als hij koud is belabbert. Dan moet ik hem gewoon in zijn 2 ''duwen''

sijm138 (jesse)

als hij koud is schakelt hij zowieso moeilijker omdat de olie nog dikker is.
het schakelen naar ze twee kan ook komen dat dan net de tanden of zo verkeert staan en dat het daardoor moeilijker gaat.
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

fedje20

orgineele bakken van de 2.0 liter zijn een bekend kwaal en ook drm zeer te kort.
maar ik weet uit eigen ervaring dat er gewoon een volvo bak op zit/past deze heeft zelfs nagenoeg de zelfde verhouding .
ook de assen en startmoter past gewoon.
alleen het schakel stangetje onder de bak moet je uit je eigen bak wipen (daar waar de kopelstang naar je pook aan vast zit) verders geen probleem.
ik zelf heb er een onder gezet van een 2.5 liter turbo maar vraag me efe het type niet.
dus mischien wel nuttig als het tog vervangen moet worden.
gr ferdinand

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev