Advertenties


dagteller en verbruik op dashboard

Gestart door janneke, 19 september 2015, 00:38:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janneke

hallo mensen

mijn schoonvader heeft een renault megane uit 2001 met een 1.9 dci motor

nu doet de dagteller het niet en het verbruik op het scherm waar ook de zender van de radio word weergegeven word het verbruik ook niet weergegeven de zender van de radio word wel weer gegeven het knopje op het uiteinde wat op de ruitenwisser schakelaar zit reageert ook niet

wie kan ons hiermee helpen?

mark

Bij mijn hatch word behalve de radiozender alles weergegeven op het schermpje van het km stand schermpje. Ik heb verder nog nooit gezien dat dit op het schermpje van de radio word weergegeven.

fitz


RobScénic

Op het scherm van de radio wordt het verbruik ook helemaal niet weergegeven, dit doet hij op het scherm van de dagteller, in de snelheidsmeter.
Als dat schermpje niets doet, zou je er eens met een lampje op moeten schijnen, en kijken of je heel flauw de cijfers ziet. In dat geval is er een lampje kapot
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

matthew

Het weergeven van de radio zender gebeurt op een scherm midden in het dashboard.

En dat je dagteller niet werkt, zit de knop niet ingedrukt? Want als deze vast zit en dus ingedrukt staat kan deze ook niet optellen.

En dat de knop op de ruitenwisserschakelaar niet werkt is om door je boordcomputer te bladeren.
Echter dien je wel zeker te weten of dit erop zit, want als dat er niet op zit en de schakelaar is stuk geweest krijg je bij aanschaf nieuwe automatisch met de knop erin.(maar omdat de optie er niet op zit werkt het dan niet natuurlijk).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev