Advertenties


[Coupé 2.0 8v] Licht bokken bij geen gas

Gestart door musje83, 23 april 2013, 11:39:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

Toen ik mijn auto totalloss reed doordat ik geen voorrang kreeg kon ik onderhandelen over de uit te keren prijs door het expertise bureau. Ik werd gebeld en de man zei dat de auto die ik had (carisma uit 99) op marktplaats aangeboden werd voor rond de 1000 euro. Toen zei ik, ja maar wacht ff, ik heb ook gekeken,  en dat zijn allemaal phase 1's voor die prijs, ik heb er 1 van na de facelift.  Hmm zegt ie, meer dan 1250 kan ik er niet van maken.  :?
Dus hij stelde de prijs wel degelijk vast aan de hand van het aanbod.

musje83

Klopt, dat kan. Ik houd er ook wel rekening mee dat het minder is dan 1500 euro maar als je al uit gaat van (veel) minder hoeven die lui niet eens te onderhandelen. Ook verschilt het per verzekeringsmaatschappij, dus we gaan het meemaken...  !-!

Mark V.

#32
Altijd balen en het kost je altijd geld.

ps. Ik heb je een PM-etje gestuurd  ;) >>> Maar dat kun je weggooien want het "probleem" is al opgelost :)
Mvg. Mark

BadEend

#33
Heb ff gekeken op MP en een reële dagwaarde zal zo ongeveer liggen op  €1250,-. 
Mits auto in goede tot zeer goede staat verkeerde.

musje83

Van buiten en binnen, de uitlaat, ophanging, remmen, koppeling&bak, bodemplaat, alles was in goede tot zeer goede staat. Motorisch stond ik op het punt ook de laatste probleempjes weg te poetsen, dus dat lijkt me een reële schatting. 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev