Advertenties


Nieuwe velgen onder auto fotoshoppen?

Gestart door Wouter, 16 februari 2011, 19:33:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Hallo, is er misschien iemand die de volgende velgen onder deze auto kan en wil fotoshoppen? Zoals jullie wel begrijpen gaat mijn interesse uit naar deze velg maar ik kan in geen enkele configurator deze velgen plaatsen.
De foto van de auto is met standaard 16 inch velgen. De velg die er onder moet komen is 17 inch.

Auto:


Velgen:


bvd, Wouter
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Rick Santbergen

Voor de meeste is het makkelijker als je een foto plaats van de velg op een andere auto. Die auto moet dan vanaf dezelfde kant op de foto staan.

Plaats ook even merk + model van de velgen, dan kunnen de mensen eventueel zelf zoeken.

Wouter

#2
Ok, betreft:

Fondmetal 7800 SH (silver)

Misshien kunnen jullie hier wat mee:

In 18 inch onder Jag:


In 17 inch onder Ibiza:
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Rens

Het is niet mijn meest geweldige shop ooit, maar ligt ook beetje aan de hoeken van de foto's.
het beste resultaat krijg je wanneer je niet zelf de velg hoeft te vervormen.

Het idee is in elk geval heel duidelijk denk ik....
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Wouter

Rens, bedankt! Ik krijg een goed idee zo en ga de velgen bestellen. Zal foto's plaatsten zodra ik ze binnen heb.
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rens

ben benieuwd, koop wel een 4 steek, ik heb namelijk een 5 steek geshopt  :D :D :D :D haha
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Wouter

#7
En zie hier het resultaat! Ik ben er erg blij mee.

Het is dus de Fondmetal 7800 SH met een Continental SportContact3 225-45-17 gemonteerd. De wielen vullen de wielkasten toch iets mooier. Velg is ook iets meer naar buiten gekomen.

Foto's  nu ook in betere kwaliteit:







Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

Rens

Mooi hoor, maakt de wagen gelijk sportiever! En ik vind de GT's al zo mooi Y
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Joey Voormolen

Netjes hoor,
Staat ook een leuke twingo Gordini op de achtergrond :q
Lowered M3C GT

Wouter

#10
Ja, Thnx! Die Gordini is mijn nieuwe auto vd zaak! Ik zal hem nog een x voorstellen in het topic 'nieuwe auto'!

Hiervoor had ik een een Megane III Coupe Dynamique 180Tce dus ik weet wat voor lekkers jij onder je kont hebt Joey;)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev