Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 46

Gestart door Stefan, 25 maart 2013, 19:41:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)

Mooi Roze is niet lelijk hoor.

Lennart, matjes zien er gaaf uit. Ben zelf niet zo'n fan van gespoten remklauwen, vind dat als je het doet, je ze in pianolak moet spuiten en dagelijks moet wassen  Y, maar wie ben ik  :x.

Verder  !-!

Lennart

Thanks guys,

Heb de klauwen gewoon geschilderd. Lang leve de Hamerite  !-! (zijde glans)
Mijn eerste gedachte was om ze geel te maken.. maar bij gebrek aan geel in het schap en geen zin in bestellen voor rood gekozen.
Achteraf wel blij om :)
Heb er ook aan gedacht om mijn achter remklauwen te schilderen. Maar aangezien die vrij klein zijn lijkt het mij geen echte verbetering. (maar misschien nog iets voor de toekomst)

assumption is the mother of all f*ck ups

matthew

Ik vind het wel wat hebben Lennard, echter zou ik achter ook doen.
Na mijn idee mooier als voor en achter gelijk in kleur zijn.

matthew


J to the H (Jeroen)

Lennart, Die deurbeschermers zijn mooi subtiel.
En inderdaad, het is misschien iets minder mooi, maar witte putjes en deukjes zijn nog net iets minder sierlijk.
Vervelend dat je ontvangst minder is geworden nu, waarom heb je specifiek voor een alfa onderdeel gekozen (zou niet mijn eerste keuze zijn  >:D)?
Er zijn toch ook universele korte antennes te krijgen? Misschien met nog iets meer spoel waardoor het ontvangst beter blijft..

matthew

Het ontvangst van zo'n kleine antenne is minder sterk, heb deze zelf ook gehad op aantal auto's.(alleen dan aftermarket €15)

Lennart

Alfa onderdelen zijn ook niet mijn eerste keuze.. Maar aangezien het grotendeels kunststof is, durf ik 't aan. (dat roest toch niet  :D)
Maar zonder gekheid, Er zijn andere Renault rijders die er wel goede ervaringen mee hebben, vandaar de keuze. (en voor 7 euro kan je wel een gokje wagen)

Zal binnenkort zeker gaan kijken naar andere universele antenne's. Misschien een paar cm langer, met hopelijk beter ontvangst! (tips zijn natuurlijk altijd welkom)
assumption is the mother of all f*ck ups

J to the H (Jeroen)


matthew

Jep voor disign zeer mooie antenne, voor overal goed ontvangst net te klein.

Lennart

Antenne versterker kan ik wel even gaan proberen.
baat het niet dan schaadt het ook niet   :)
assumption is the mother of all f*ck ups

Heatzone (Mark)

Ik vind je strips om je deuren te beschermen nog best wel netjes zo! Het valt in combinatie met je zwarte auto bijna niet op !-!.
Ik denk dat je de beste tussenweg hebt gevonden tussen deuren beschermen en uiterlijk.

Richard Blokker

Iemand tips om het middenconsole te spuiten?

- Schuren met fijne korrel
- Primer
- Schuren fijne korrel
- filler (on effen heden eruit?)
- Schuren fijne korrel
- Lak, mat zwart

Of iets anders?

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=17106.msg320031#msg320031
Megane II Phase 1 1.6 16V

Tedo

In dit topic kan je wel het e.e.a. zien/lezen.

Lennart

Lekker bezig Didi!!
Maar inderdaad, nog wel even de randjes afwerken  8)7
assumption is the mother of all f*ck ups

Didi

komt tijd ....... komt raad.
voorlopig even zo laten zitten.

ik weet nog niet of ik het bekleed met zwart alcantara of dat het gespoten wordt in de kleur van de auto.  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev