Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 34

Gestart door Stefan, 7 maart 2011, 09:08:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Ja ik baal als een stekker..
Voel me vandaag nog de hele dag k*t erdoor.. :(
En bij elke trilling ben ik nu bang dat er een velg los zit van die groene..

Grootste zoektocht wordt denk ik een ander setje velgen.. Nieuw kan ik momenteel gewoon niet betalen, omdat m'n megane helmaal aangepakt moet worden, dus óf proberen een precies dezelfde velg te vinden, of een complete set en deze set verkopen..

Ja foto's waren inderdaad wel leuk geworden, was even aan het zoeken naar een leuk plekje haha..

Het gekste was nog gister, dat het ineens van het ene op het andere moment kwam.. Normaal voel je het wel snel, en loopt het er niet meteen af..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Robin

Dat is in de mode denk ik? Maatje van mij met zijn Seat Leon (300PK, auto valt goed op) hebben ze ook zijn velg proberen te jatten, op snelweg vloog ineens zijn velg hem voorbij, gelukkig niks gebeurd maar je hoort het steeds vaker de laatste tijd >:(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Nicole

Dat is helmaal schrikken als het op de snelweg gebeurd. Ik ben nog "blij" dat het met zo'n lage snelheid was..
Hij heeft zelf niks opgelopen?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Robin

Nee nergens last van gelukkig :) Maar toch erg balen :(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Nicole

ja inderdaad..
En dan krijg je van sommige mensen de reactie "ach verkoop dat hok toch, en koop een andere"..
Die mensen zien een auto alleen als vervoersmiddel, en snappen niet dat sommige mensen veel meer met hun auto "hebben"..
Wij maken hem gewoon klaar, morgen ga ik even naar een spatbord kijken, en donderdag halen we de andere onderdelen op :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

sjerrie

Inderdaad, zijn ook vaak van die mensen die alleen om iets geven als het van hun zelf.
We snappen wat je bedoelt. Met onze eerste mag met de koppakking en later een door vorige eigenaar gesloopte kop was ook een probleemgeval en iedere keer als er iets was werd er gezegd: kun je niet beter het geld in iets goeds steken zodat je gewoon vervoer hebt zonder dat je bang bent dat je stil komt te staan.
Vaak is het gevoel dat je hebt met een auto iets aparts en wat er ook gebeurt, denk maar zo het gebeurt met een reden. Misschien had er iets veel ergers had gebeurt als je gewoon had door kunnen rijden.

Succes in ieder geval van ons
~Just got Maggied~

matthew

Dat is balen Nicole.
Succes met repareren in ieder geval.
Maar ik verwacht dat dat wel goed komt.

Nicole

Bedankt allemaal voor de reactie's.

@Matthew: Dat gaat zeker goedkopen Y Klinkt misschien raar, maar die megane is echt mijn trots, en wil er alles voor doen om hem weer helemaal goed te krijgen.
Ik hoop alleen dat er niet meer achterweg komt.

Gelukkig is de remmerij niet op de grond geknalt, de bumper en onderlip (zijn trouwens erg stevig, want aan beide niets te zien, op wat krassen na op de onderlip), en de velg hebben het allemaal "opgevangen"..

Maar we zullen zien wat er eventueel nog meer achterweg gaat komen..

@Sjerrie: Heb je inderdaad gelijk in, ik trek me ook niet van die personen aan. Ze mogen zo hoog springen als ze willen, m'n blauwe monstertje gaat niet weg haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Toch sterkte Nicole, al is het alleen matteriele schade maar toch (ze moeten ervan af blijven) :police:

Nicole

Dankje. :)

Ja inderdaad, al weet ik niet wat voor kosten er nog meer bij gaan komen, allemaal afwachten :(
Tot nu toe vallen de kosten nog mee.. :)


Ik weet niet zeker hoor of er iemand aan heeft gezeten, het is nog een groot vraagteken wat de oorzaak is.
Maar na mijn mening kan het (als het goed vast zat) kan het niet zomaar ineens los lopen :neen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

lekker bezig jesse !
altijd leuk goeie audio !-!





ik zag je nog rijden bij hhwaard maandag volgens mij had nog een bericht bij gezien neer gezet  ;)

Stefan

Klinkt veelbelovend Jeremiah.. Y !-!
Houd ons op de hoogte zou ik zeggen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sijm138 (jesse)

ziet er allemaal goed uit:P


@rodney
heb eigenlijk de afgelopen paar dagen nog niet egt veel de tijd gehad om te kijken op het forum.
en heb jouw eigenlijk niet gezien ondanks dat je in een opvalende auto rijdt:P
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Colin

Vind de nieuwe velg eigenlijk niet zo met dat goud nicole, is het geen idee om alleen het binnenste randje subtiel in goud te spuiten?
Verder weer lekker bezig hoor !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

Zeker weer lekker bezig allemaal !-!
@nicole,vind dat goud op deze velg ook niet echt een succes maar dat is mijn smaak natuurlijk ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev