Advertenties


Bose uitvoering of toch niet ??

Gestart door dutchscorpion, 28 februari 2018, 15:50:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dutchscorpion

Goedemiddag, mijn eerste bericht hier. Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Megane 3, waar ik echt super blij mee ben. Ik heb alleen een vraag die ik, na het zoeken op dit forum, maar niet beantwoord krijg. Op de site van mijn afgesloten verzekering staat de auto als een 1.5 DCI BOSE COMBI uitvoering. Maar ik heb geen Bose, althans geen enkele aanwijzing, geen subwoofer en ook geen "kapjes van Bose" op de luidsprekers aanwezig. Weet iemand hoe dit dan kan, en hoe kan ik dit onderzoeken? Ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn. Alvast bedankt!

adinsx

Verzekeraars weten nooit 100% zeker welke uitvoering je hebt, dus het hoeft niet altijd te kloppen.
Toen je de auto kocht, daar stond vast bij welke uitvoering het is toch?

Een Bose uitvoering heeft in ieder geval altijd de Bose-radio en subwoofer. Bij de III ligt deze onder de voeten van de passagier voorin.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

hemi24

Voetenruimte bij de Bose uitvoering aan de passagierszijde is inderdaad ca. 4 cm verhoogd.
Je hebt daar dan ook geen opbergvakje in de vloer.

Interieur zou er ongeveer zo uit moeten zien:

dutchscorpion

Hartelijk dank voor jullie uitleg. Ik heb een vakje onder de mat zitten bij de bijrijder. Alleen nu zit er wel onder de stoel daarvan een elektrisch gedeelte. Zegt jullie dat iets?

hemi24

Zelfde zit ook onder de bestuurdersstoel denk ik?

Dit zal de connector zijn voor de aansturing van de zij-airbag...
(En de druksensor die persoon op de bijrijdersstoel waarneemt)
Dit zit met een plastic houder aan de ronde buis vooronder het stoelframe bevestigd.

dutchscorpion

Hartelijk dank voor de reacties! Inderdaad geen Bose uitvoering.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev